شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

خبر جدید مهدوی‌کیا درمورد بازگشت کریمی

جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 253851
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که در ابتدای فصل برای هدایت تیم های پایه هامبورگ با مدیران این باشگاه آلمانی مذاکره داشته است.
به گزارش جهان، مهدی مهدوی کیا در پاسخ به سوال ایرنا در حاشیه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط تیم ما خوب است اما نبود ملی پوشان تنها مشکل تیم است که امیدوارم آنها با آمادگی به تمرینات باز گردند.

وی در خصوص آپیا، ادامه داد: او یک بازیکن بین المللی است که امیدوارم اگر به تیم ما پیوست بتواند به پرسپولیس کمک کند. آپیا بازیکن بزرگ و شناخته ای شده ای است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان، گفت: این دیدار مهم ترین بازی تیم ملی است و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این بازی حساس را بدست آوریم.

وی در خصوص وضعیت بازگشت علی کریمی به پرسپولیس، تصریح کرد: همه ما امیدوار هستیم که این اتفاق رخ دهد و بازگشت کریمی به پرسپولیس کاملا جدی بوده و توافقات لازم نیز انجام شده است.

وی در مورد اینکه گفته می شود برای برگزاری جشن تولد علی کریمی مراسمی را در محل تمرین برپا کرده بودند اما زمانی که در محل تمرین تیم ملی به همراه معدنچی حاضر شده اند، کریمی پاسخ گوی تلفن آنها نبوده، اظهار داشت: علی کریمی از شانس بد در دیدار همان روز مقابل تاجیکستان با ممصدومیت بی موقع روبه رو شد اما این را بدانید که کریمی هم مایل به بازگشت است و اتفاقات به این شکل رخ نداده است.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص خداحافظی خود از دنیای بازیکنی در پایان این فصل، خاطرنشان کرد: قطعا در پایان این فصل تصمیم خود را عملی خواهم کرد و مطمئن باشید از فوتبال جدا نخواهم بود.

وی در مورد ادامه فعالیتش در فوتبال به عنوان مربی، گفت:به طور حتم اگر به مربیگری روی بیاورم مانند دوران بازیگری از پایه کار خود را آغاز خواهم کرد.

مهدوی کیا در خصوص مربیگری در تیم های پایه باشگاه هامبورگ آلمان، اظهار داشت: با مسئولان این باشگاه صحبت هایی را انجام داده ام و دوست دارم پس از تکمیل مدارک ، به این کار بپردازم.

وی در مورد اینکه گفته می شود دوست دارد کار خود از آلمان شروع کند، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نشده است، اما شخصا دوست دارم کار مربیگری را از آلمان شروع کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *