جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تشدید برخورد با خودروهای آلاینده هوا

جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 253792
جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اعلام اینکه در هفت ماهه امسال چهار هزار خودرو به علت نداشتن معاینه فنی و دودزا بودن توقیف شده اند،گفت: طرح تشدید برخورد با این خودروها آغاز شد.
به گزارش جهان، سرهنگ جمال بذرافشان در گفتگو با مهر اظهار داشت: با توجه به بروز پدیده وارونگی هوا در پایتخت و برگزاری جلسه کمیته کاهش الودگی هوا در هفته گذشته، پلیس راهور نیز طرح ویژه ای را به اجرا گذاشته و با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد می کند.

وی ادامه داد: در این طرح خودروهای فاقد معاینه فنی اعمال قانون شده و خودروهای دودزا شخصی و دولتی تا زمان رفع نقص توقیف می شوند. پلاک این خودروها فک و آنها با پلاک ویژه تعمیرگاه به مراکز مجاز می روند تا رفع نقص فنی شوند.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور تهران، در هفت ماهه نخست امسال سه هزار خودرو فاقد معاینه فنی و دودزا اعمال قانون شده و چهار هزار خودرو نیز تاکنون توقیف شده اند. همچنین پلیس بدون اغماض با خودروهای متخلف برخورد می کند.

بذرافشان با اعلام اینکه کنترل ورودی های طرح زوج و فرد و ترافیک تشدید می شود افزود: ماموران با اجرای طرح تشدید این ورودی ها را کنترل کرده و متخلفان اعمال قانون می شوند زیرا ورود کمتر خودروها به محدوده مرکزی شهر در کاهش آلودگی موثر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *