جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۵
مردم از رئیس جمهور می خواهند...

بدر و خیبر را دوباره فتح خواهیم کرد

شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 253591
غزوه احد و میدان نبرد حق و باطل شاهد مجاهدت‌ها، شهامت‌ها و شهادت سربازان رسول الله(ص) است. پیامبر اکرم که تا آستانه شهادت پیشرفته و زخم‌های بسیاری بر داشته، نمازش را با جماعت باقیمانده سربازان سپاه اسلام نشسته می خواند. عموی گرامیش به شهادت رسیده و هنده سینه مبارک حمزه شید الشهداء را شکافته است.
بدر و خیبر را دوباره فتح خواهیم کرد
سرویس سیاسی جهان نيوز - سید حسین وفایی: هماوردطلبان سپاه اسلام و امیر مومنان علی علیه السلام در میانه نبرد تا قدم نهایی پیروزی پیش رفته و پرچم داران کفر را یک پس از دیگری به خاک افکنده اند. لشکریان کفر می‌رفتند تا شکست دیگری را از اسلام تجربه کنند اما کمان‌داران تنگه احد، همانانی که پیامبر ایشان را به حفاظت از عقبه لشکر اسلام گمارده بود، چشم بر فرمان ولی امر خویش بستند و عبدالله ابن جبیر را با تعداد اندکی از یارانش به طمع غنیمت جنگ به تیغ کینه خالد ابن ولید وا نهادند و آنگاه سرادقه فریاد بر آورد که "محمد کشته شد است".

سربازان سپاه اسلام با شنیدن این خبر آشفته شدند و هریک به سویی. اینک، بی بصیرتی و مخالفت با فرمان ولی امر در غزوه احد، شیرینی ابتدایی را در کام رسول خدا به تلخی شکستی تبدیل کرد که در نتیجه عدم توجه عده
نافرمانی عده ای بی بصیرت و حرص جمع آوری غنایم موجب شد تا دشمن، قوای منحط و آشفته خود را جمع کند و مسلمانان را شکستی فراموش ناشدنی بدهد و کار به جایی برسد که ابوسفیان در دامنه احد، کشتگان بدر را در مقابل شهدای احد قرار دهد و رجز بر پیروزی لشکریانش بخواند.
ای از سربازان سپاه اسلام به امر ولی امرشان رقم خورده بود.

ابو سفیان در دامنه احد ایستاده و هماورد می‌طلبد، رجز می‌خواند و فریاد بر می آورد "کشتگان بدر در مقابل کشتگان احد"... . ابوسفیان سر مست از انتقام بدر، راه مکه در پیش گرفته و می‌رود تا در مرکز استیلای کفار، داستان سراسر عبرت کشتگان احد را بازخوانی کند.

در گرما گرم جنگ و عرصه چکاچک شمشیرهای سپاه اسلام با لشکریان کفر، واقعه شکست مسلمانان در نبرد احد رقم می‌خورد. اما پنهان ماجرا صورت دیگری دارد.
عقبه فکری و سیاسی سپاه اسلام متکی به نیروی متمرکز و تفکر فرماندهی الهی و مدبر در امور همچون رسول خدا صلوات الله علیه بود و در میانه نبرد، هم آوران سپاه اسلام نیرو های دشمن را تا آنجایی که زنان قریش مجبور شوند با زیور آلات و برهنه سازی خود سربازان فراری‌شان را به کانون جنگ دعوت کنند پیش رفته بود.

اما آنجایی که اطاعت از ولی امر باید آخرین میخ تابوت مشرکان را در غزوه احد می کوبید، نافرمانی عده ای بی بصیرت و حرص جمع آوری غنایم موجب شد تا دشمن، قوای منحط و آشفته خود را جمع کند و مسلمانان را شکستی فراموش ناشدنی بدهد و کار به جایی برسد که ابوسفیان در دامنه احد، کشتگان بدر را در مقابل شهدای احد قرار دهد و رجز بر پیروزی لشکریانش بخواند. این در حالی بود که پیامبر اکرم در اثنای رسیدن به احد به کمانداران محافظ تنگه احد نکته بسیار مهمی را گوشزد کرده بودند و آن نکته
مردم از شخص رئیس جمهور محترم می خواهند در باقیمانده مدت دولت با ورود ناروا به برخی حواشی بیهوده و دشمن شادکن، دل مردمی که او را دائر مدار امر ولایت می‌دانستند، از خود بری نکند و آسیاب دشمن را همچنان بی آب بگذارد و اجازه ندهد تا ابوسفیان دیگری پیدا شود و در مقابل فرزندان انقلاب و نظام رجز بخواند.
این بود که مقهور فضای رعب آور و تنش زا و وهم آلود جنگ و فریفته آنات ابتدایی پیروزی نشوند تا آسیبی به سپاه اسلام وارد نیاید، اما آن عده بی بصیرت بر خلاف فرمان ولی امر، میدان را خالی کردند و به قول معروف موجب شدند تا سپاه اسلام قافیه را ببازد.

در جریان جنگ صفین نیز علی علیه السلام تا ناف قافیه دشمن و کّنه کید و مکر سیاسی‌ترین بازی معاویه و عمر عاص پیش رفت و تنها قدمی کافی بود تا آمال و آرزوهای معاویه و اعوان و انصارش را در رسیدن به متاع خلافت مسلمین برچیند، اما چه شد که به یکباره سپاه علی علیه السلام قرآن‌های پاره پاره بر نیزه را بر قرآن ناطق ترجیح دادند؟ بامداد روز پنج شنبه سیزدهم ربیع الاول سال 38 هجری، سپاه امام علی علیه السلام در مقابل سپاه شام که با آهنگ مکر معاویه و عمر عاص قرآن‌ها را بر نوک نیزه‌ها بسته بودند، رو برو شد.

قرآن‌های بر نیزه، عقل سربازان امام علیه السلام را ربود. آنها که تا ساعاتی پیش در یک قدمی پیروزی کامل قرار داشتند، همچون افسون شدگان بر جای خود میخکوب شدند و رودرروی امام علی قرار گرفتند و خطاب کردند: «یا علی! دعوت آنها را بپذیر و گرنه تو را می‌کشیم، همچنان که عثمان را کشتیم. به خدا سوگند اگر دعوت آنان را اجابت نکنی تو را می‌کشیم.»

فرماندهی سپاه اسلام بر اثر فتنه معاویه و فریب عمرعاص حالا دیگر در مقابل قریب به بیست هزار زره پوش قرار گرفته که او را دعوت به پذیرش صلحی می‌کنند که ادامه اش ابتر شدن مجاهدت شهدای اسلام در ریشه کنی کفر و الحاد است. آنها دیروز، همه
معاویه ای که توانسته بود با خدعه، سپاه اسلام را درمقابل فرمان ولی امرشان نافرمان کند، از بی بصیرتی ایشان استفاده های فراوانی برد. او با حمایت عناصر ملحد یهود در کانون قدرتش و با تکیه بر بی بصیرتی مردم و برخی صاحب منصبان آن زمان ابتدا شهادت امیر مومنان را سبب شد و سپس صلح امام حسن علیه السلام را و در ادامه آن یزیدابن معاویه واقعه کربلا را رقم زد.
گوش به فرمانش بودند، اما اکنون کارش به جایی رسیده بود که به او دستور تسلیم و پذیرش صلحی تحمیلی می‌‌دادند و او ناگزیر از پذیرش چنین صلحی است.

اثرات مخرب و منفی این گونه وقایع در اسلام و تاریخ شیعه به حدی گسترده و عمیق بوده و هست که تا امروز ضرب تازیانه آن نافرمانی‌ها بر کالبد امت اسلامی نواخته می‌شود و هنوز حرارت آتش فتنه معاویه علیه اللعنة و العذاب در میان فرق اسلامی احساس می‌شود.

اگر آن روز سپاهیان علی علیه السلام قرآن ناطق را بر قرآن‌های بر نیزه ترجیح می‌دادند و دچار غلبه بی بصیرتی نمی شدند و فریب مکر دشمن را نمی خوردند و او را تا آخر یاری می‌کردند و قدم در جای پایش می‌گذاردند و قدم نهایی را در سقوط معاویه برمی‌داشتند، امروز شاهد سلفی گری، وهابی گری و قص علیهذا نبودیم.

معاویه ای که توانسته بود با خدعه، سپاه اسلام را درمقابل فرمان ولی امرشان نافرمان کند، از بی بصیرتی ایشان استفاده های فراوانی برد. او با حمایت عناصر ملحد یهود در کانون قدرتش و با تکیه بر بی بصیرتی مردم و برخی صاحب منصبان آن زمان ابتدا شهادت امیر مومنان را سبب شد و سپس صلح امام حسن علیه السلام را و در ادامه آن یزیدابن معاویه واقعه کربلا را رقم زد.

 امروز پس از گذشتن قرنها از واقعه احد، و صفین، گذر گاه دیگری در عقبه نظام اسلامی بوجود آمده و نگاهبانان این گذرگاه را ولی امر زمان دعوت کرده است تا در برابر سراب هفت رنگ و پوشالی غنایم سیاسی، ولایت مداری‌شان را سپر کنند و تا پای جان در رکابش بایستند و بدانند که امروز ما نیز همان وقایع را در روزگار خود نهفته داریم، و نظام اسلامی در کوران حوادث و طبق فرموده آقای‌مان
قرآن‌های بر نیزه، عقل سربازان امام علیه السلام را ربود. آنها که تا ساعاتی پیش در یک قدمی پیروزی کامل قرار داشتند، همچون افسون شدگان بر جای خود میخکوب شدند و رودرروی امام علی قرار گرفتند و خطاب کردند: «یا علی! دعوت آنها را بپذیر و گرنه تو را می‌کشیم، همچنان که عثمان را کشتیم. به خدا سوگند اگر دعوت آنان را اجابت نکنی تو را می‌کشیم.»
در شرایط بدر قرار گرفته است. نکند روزی فرا برسد که غنایم سیاسی خود را بر همه آنچه در مصاف با جبهه استکبار و در سایه جان فشانی های دلیرمردان و شیر زنان ایران اسلامی بدست آورده ایم، ترجیح دهیم.

حق حکم می‌کند که مسئولان قوا با تبعیت از فرمان رهبر انقلاب مانند عبدالله ابن جبیر بر بالای تنگه احد باقی بمانند و نظام اسلامی را حفظ کنند. حق حکم می‌کند مسئولان و منتصبان ایشان با تأسی به امر ولی امر زمان در شرایط کنونی کشور عزم‌شان را جزم کنند تا هجوم بزرگ و خطرساز دشمن در زمینه اقتصاد، معیشت، امنیت و ثبات سیاسی را نه در شعار بلکه در عمل نا کام بگذارند. ملت از آنها نمی پذیرد، اگر روزی فرا برسد که بوق‌های تبلیغاتی دشمن نامه نگاری‌های طعنه آمیز و گلایه آلوده را دستاویزی برای شکستن استقامت ملی در برابر هجوم همه جانبه کفر قرار بدهد.

مردم می‌دانند و می‌فهمند چگونه بر اساس رهنمود ولی امر خویش خائن به کشور را شناخته و در برابرش بایستند. مردم اطاعت از ولی امر زمان را اطاعت از رسول خدا و ائمه اطهار می‌دانند. مردم آن روز که ولی امر مسلمین در دیدار با مردم قم و روز نورانی و حماسه ساز نوزدهم دی فرمودند "بر خلاف تصور و تحلیل‌های جبهه استكبار، نظام جمهوری اسلامی امروز نه تنها در شرایط شعب ابی طالب نیست بلكه در شرایط بدر و خیبر قرار دارد... همه مسئولان و نامزدها وظیفه دارند كه با پایبندی كامل به قانون، زمینه یك انتخابات سالم و رقابتی را بوجود آورند."

این نوای جان فزا را در دل‌هاشان ثبت کردند و امروز از مسئولان قوا و دیگر وابستگان به نظام و همه آنهایی که بند دل‌هاشان
نکند روزی فرا برسد که غنایم سیاسی خود را بر همه آنچه در مصاف با جبهه استکبار و در سایه جان فشانی های دلیرمردان و شیر زنان ایران اسلامی بدست آورده ایم، ترجیح دهیم.
را به گیسوی انقلاب و امام و رهبری گره زده اند، می‌خواهند تا موجبات پیروزی‌های پی در پی در مقابل جبهه استکبار و نظام سلطه را ایجاد کنند و فتوحات بدر انقلاب را پاسداری کنند تا به قلعه خیبر برسیم، که اگر چنین کنند بدر و خیبر را دو باره فتح خواهیم کرد.

مردم از سران سه قوه بویژه شخص رئیس جمهور محترم می خواهند در باقیمانده مدت دولت با ورود ناروا به برخی حواشی بیهوده و دشمن شادکن، دل مردمی که او را دائر مدار امر ولایت می‌دانستند، از خود بری نکند و آسیاب دشمن را همچنان بی آب بگذارد و اجازه ندهد تا ابوسفیان دیگری پیدا شود و در مقابل فرزندان انقلاب و نظام رجز بخواند.

مردم از مسئولان رئیس جمهور محترم می‌خواهند تا فکر و اندیشه و قلمش را در راستای فرامین ولی امر زمان بکار بگیرد و زمزمه های مسموم و مخرب و شناخته شده ای را که قصد مصادره به مطلوب وقایع را دارند و ابن الوقت حوادثند، در رسیدن به اهداف‌شان که چیزی جر تخریب خدمات دلسوزانه دولت نیست، نا کام بگذارد.

مردم از رئیس جمهور محترم می‌خواهند تا با اطاعت محض از فرامین رهبری معظم انقلاب، دشمن را مانند همیشه ناکام بگذارد و در یک کلام منافع نظام اسلامی را بر گلایه هایی که ممکن است در دل داشته باشد، ترجیح بدهد. ان شاء الله.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به ناحق و غیرمنصفانه دارید رئیس جمهور را مخاطب قرار می دهید در حالی که غافلید آنان که برخلاف نص صریح رهبر دایم بر خروج قطار انقلاب از ریل اصلی پیش از سال 84 الان پیروزمندانه شعار بازگشت می دهند و هیچ کس به آنان نمی پردازد که این از نتایج سحر است بگذار تا صبح دولتشان بدمد و مستقیم به رهبری خواهند تاخت و آن گاه شما باید پاسخ گو باشید که چرا خاندان ... که زمینه ساز بازگشت فتنه و فتنه جو هستند را تقویت کردید و تنهاکسی که ولایتمدار اصیل هست را دشمن ولایت و خائن نمایاندید
احسنت . احسنت
جزاكم الله خيرا .
دوره بعد رييس ستادي ان شا الله .
سلام ضمن حمایت از متن از دل برخواسته ی نویسنده ، دعا میکنم به احترام شهیدان کربلا خداوند از همه ی سربازان ولایت از جمله رئیس جمهور ما در مقابل فتنه ها و کید دشمنان محافظت نماید ان‌شاءالله .
Romania
شما وسايت شما و نوشته هايتان انحرافيست ...
Germany
نامه سرگشاده و پیشنهادهای طلاب و دانشجویان انقلابی به نمایندگان مجلس درباره طرح سوال از رئیس جمهور...
...