پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سخنان رهبرانقلاب حکم‌حکومتی بود،نه توصیه

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 252800
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در حقیقت حکم ولایی و حکومتی خطاب به همه افراد جامعه بود و نه یک توصیه ساده.

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با فارس در اسلامشهر اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای چارچوب و قوانین مشخصی است که در راس آن ولایت فقیه قرار دارد.
  • وی تصریح کرد: بر اساس اصول قانونی، شرعی و عرفی و اعتقادات و باورهای ملت مسلمان ایران، ولایت فقیه در رأس امور قرار داشته و فرمایشات و رهنمودهای رهبری که فقیهی، عادل و عالم است، بر همگان واجب و قطعی است.

    وی در پاسخ به این پرسش که روی سخنان و فرمایشات اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی با کدام گروه بوده است؟ گفت: ولی فقیه هرگز در یک محدوده خاص و محدود نمی‌گنجد و به عبارتی حکم رهبری برای همه ملت ایران لازم‌الاجرا و نافذ است.

    * روی سخن رهبری با همه مردم و مسئولان ایران است

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین فرمایشات معظم‌له خطاب به همه مردم و مسئولان بوده و همه موظف به اجرای منویات ایشان هستیم.

    کوثری ادامه داد: روی سخنان و فرمایشات رهبری مظعم انقلاب اسلامی با همه مردم و مسئولان کشور بوده است و همه ما باید برای تحقق منویات معظم‌له تلاش کنیم.

    وی در پایان بیان داشت: از این پس هر فردی که بخواهد با رفتار و گفتار خود جامعه را دانسته و یا ندانسته با تنش روبه‌رو جنجال ایجاد کند، در برابر رفتار و عملکرد خود مسئول هستیم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *