پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت راه های کشور

شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 252789
رئیس پلیس راه کشور گفت: موج بازگشت مسافران در تعطیلات دو روز گذشته ، از ظهرامروز در برخی از محورهای کشور آغاز شده است.
 
به گزارش جهان،سرهنگ مهماندار در مصاحبه  با واحد مرکزی خبر افزود: موج بازگشت تعدادی از هموطنان ما از مسافرت تعطیلات دو روز گذشته از استان های مازندران و گیلان به سمت تهران آغاز شده است.
وی با اشاره به ترافیک برخی از محورهای پرتردد کشور گفت : ترافیک در ابتدای محور چالوس - کرج سنگین ، محور هراز از آمل به سمت تهران نیز سنگین و محور فیروزکوه از ابتدای محور و محور قم از سمت قم به تهران نیمه سنگین است.
رئیس پلیس راه کشور همچنین محدودیت های اعمال شده در برخی از محورها را اعلام کرد و افزود: محدودیت در میدان امیرکبیر کرج به سمت چالوس از ساعت 13 آغاز شده و حرکت به سمت شمال این محور ممنوع است.
مهماندار گفت: همچنین از ساعت 16 با اعلام مامورین مستقر در مرزن آباد تردد به سمت کرج یکطرفه می شود.
وی افزود: محور هراز از انتهای رودهن نیز از ساعت 14 به سمت شمال مسدود است و ساعت 15 و 30 دقیقه بعدازظهر عبور وسایط نقلیه از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود .
رئیس پلیس راه کشور همچنین توصیه هایی به رانندگان کرد و گفت: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب و تجاوز به مسیر مقابل پرهیز و از کمربند ایمنی استفاده کنند.
مهماندار افزود: رانندگان ، سرعت مجاز و فاصله طولی با نقلیه جلویی را در جاده های کشور به ویژه آزادراه ها و بزرگراه ها رعایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *