کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

'برای آدم‌های کوچک بازی کردن، سخت است'

13 آبان 1391 ساعت 10:17

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت:‌ حضورمان در جمع چهار تیم برتر جام‌جهانی قطعی است، اگر این اتفاق رخ ندهد فوتسال لطمه خواهد خورد.


به گزارش جهان، وحید شمسایی در گفتگو با فارس، در مورد شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: خوشبختانه تیم ملی شرایط بسیار همواری دارد و در گروهی قرار گرفته‌ایم که به غیر از اسپانیا تیم‌های دیگر جلوی ایران حرفی برای گفتن ندارند.

در مرحله یک هشتم به گواتمالا یا کلمبیا می‌خوریم که آنها هم فاصله زیادی با ایران دارند.

پس از آن هم در یک چهارم نهایی به اوکراین یا پاراگوئه خواهیم خورد. اوکراین را همیشه برده‌ایم و پاراگوئه هم در حد ایران نیست و به راحتی می‌توانیم راهی مرحله نیمه نهایی شویم.

این مرحله سخت است اما با روحیه بالایی که بچه‌ها دارند، می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانیم طلسم عدم راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی را بشکنیم، گفت: قطعا این اتفاق خواهد افتاد. حضورمان در جمع ۴ تیم قطعی است چون همه چیز هموار است. اگر به این مرحله صعود نکنیم به فوتسال ایران لطمه خواهد خورد. با این پتانسیل با حضورمان در فینال طلسم شکنی خواهیم کرد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال تاکید کرد:من از خانواده فوتسال هستم و تا آخر هم عضو همین خانواده‌ام مگر اینکه خداوند عمر من را تمام کند، می‌خواهم به جوانان خدمت کنم. معتقدم اگر به خانواده فوتسال لطمه خورد به همه ما خورده است. ما با خانواده فوتسال بزرگ شده‌ایم و هر افتخاری، از آقای گلی آسیا تا بازیکن سال آسیا، همه‌اش به خاطر فوتسال بوده است. اگر این رشته نبود وحید شمسیایی هم وجود نداشت.

شمسایی گفت: باز هم می‌گویم به مقدساتم قسم می‌خورم که از همین امشب برای تیم ملی بیشتر دعا کنم که انشالله قدرت و قوت بیشتری بگیرند.

وی در پاسخ به این سؤال که پس از این حاشیه‌ها آیا به خداحافظی فکر کرده‌ اید یا خیر گفت: قبلا سلام نکرده بودم که خداحافظی کنم. آنقدر خوب تمرین کرده‌ام و می‌کنم که شرایطم بسیار ایده آل است و شک نکنید که حالا حالا ها قصد خداحافظی ندارم، اینکه توانستم در ۳۶ سالگی آقای گل آسیا شوم یک افتخار برای خودم است.

وی در مورد اینکه علی دایی هم به همین شکل بود و زمانی که از او انتقاد می‌کردند عملکردش بهتر می‌شد گفت: علی دایی سلطان و اسطوره فوتبال ایران است. امیدوارم من هم به همین شکل باشم. قطعا من آمده‌ام که بجنگم .

شمسایی در مورد وضعیت باشگاهی‌‌اش عنوان کرد: معتقدم خودم می توانم به خودم شخصیت دهم. قرارداد‌ها نسبت به سالهای گذشته یک دفعه افت زیادی کرد و از ۳۰۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون کاهش پیدا کرد. من این مبلغ را ۶ و ۷ سال پیش می‌گرفتم . از فرش آرا، ساوه ، صبای قم پیشنهاد داشتم که به دلایل مختلف نتوانستم به آنجا بروم و در مرحله آخر به پیشنهاد دوست نزدیک و صمیمی‌ام محمود خوراکچی یعنی تیم میثاق فکر می‌کنم اما هنوز قرار داد رسمی باآنها امضا نکرده‌ام.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در این فصل بازی خواهید کرد یا خیر گفت: فکر کردن به این موضوع بسیار سخت است و برای آدمهای کوچک بازی کردن، سخت تر است.


کد مطلب: 252601

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/252601/آدم-های-کوچک-بازی-کردن-سخت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com