جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

'ناطق و خاتمی رای بالایی دارند'

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 252527
اگر ناطق نوری با تایید آیت الله هاشمی رفسنجانی و اصلاح طلبان وارد عرصه انتخابات شوند، با وجود تخریب‌های سنگینی که تاکنون اتفاق افتاده رای بسیار بالایی خواهند آورد.
به گزارش چهان به نقل از ایلنا، تحلیلگر و کار‌شناس مسائل سیاسی در خصوص شرکت اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار داشت: اگر خاتمی در انتخابات شرکت کند بالای بیست میلیون رای خواهد داشت.

صادق زیباکلام خاطرنشان کرد: اصولگرایان تمایلی ندارند که اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت کنند. بنابراین به نظر می‌رسد نامزدهای جدی اصلاح طلبان با مشكل تایید صلاحیت مواجه خواهند شد و از حضورشان جلوگیری خواهدشد.

وی در ادامه افزود: اصلاح طلبان حرف های جدی بسیاری می‌زنند اما اصولگرایان نمی‌خواهند اصلاح طلبان در انتخابات حضور داشته باشند.

زیباکلام در پاسخ به اینکه آیا اصلاح طلبان به این جمع بندی خواهند رسید که در انتخابات شرکت کنند یا نه، خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان می‌خواهند که در انتخابات شرکت و کاندیدا معرفی کنند اما مسئله این است که اصولگرایان نمی‌خواهند. اگر اصولگرایان در خرداد ۷۶ می‌دانستند که آقای خاتمی بالای بیست میلیون رای خواهد آورد، نمی‌گذاشتند.

زیباکلام ممانعت اصولگرایان از حضور اصلاح طلبان در انتخابات را به دلیل ترس از استقبال مردم از آنان دانسته و افزود: معتقدم اگر خاتمی نامزد شوند بالای بیست میلیون رای خواهند آورد. اگر آقای ناطق نوری با تایید آیت الله هاشمی رفسنجانی و اصلاح طلبان وارد عرصه انتخابات شوند، با وجود تخریب‌های سنگینی که تاکنون اتفاق افتاده رای بسیار بالایی خواهند آورد. البته هیجکدام از این موارد جای خاتمی را نخواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *