کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعتراض دایی به وقت‌های اضافه!

5 آبان 1391 ساعت 19:28

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به اینکه تیمش یکی از بهترین بازی‌های خود را برابر ملوان انجام داد، گفت: نه تنها مستحق مساوی نبودیم، بلکه فقط باید بازی را می‌بردیم.


به گزارش جهان به نقل از مهر، علی دایی پس از شکست تیم فوتبال راه‌آهن برابر ملوان در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه اکباتان تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: همه دیدند در هر دو نیمه خیلی بهتر از ملوان کار کردیم. ملوانی‌ها در جریان بازی تنها دو موقعیت گلزنی داشتند و روی یکی از آنها به گل رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: در روزی که شایسته کسب پیروزی بودیم و یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام دادیم، متاسفانه نتوانستیم ملوان را شکست داده و سه امتیاز را بدست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به تاثیرگذار بودن غیبت مجتبی شیری و علیرضا عباسفرد بر عملکرد تیمش افزود: در اکثر دقایق مسابقه، توپ و میدان در اختیار بازیکنان راه‌آهن بود، به همین دلیل از عملکرد نفرات تیم راضی‌ام اما از نتیجه نه. ما نه تنها مستحق مساوی نبودیم، بلکه باید بازی را می‌بردیم.

وی با اعتراض شدید به وقت گرفته شده در پایان 90 دقیقه بازی اظهار داشت: در نیمه دوم بازیکنان ملوان، در هر صحنه‌ای خود را روی زمین می‌انداختند، بطوریکه تاکنون چنین اتفاقی را از تیم ملوان چه در دوران بازیگری و چه مربیگری ندیده بودم، همچنین چندین تعویض در نیمه دوم انجام شد. به نظرم آقای مظفری‌زاده باید هفت دقیقه وقت تلف شده اعلام می‌کرد اما تنها سه دقیقه وقت تلف شده در نظر گرفت.

دایی در مورد صحبت‌های احمدزاده مبنی بر استفاده از تاکتیک دفاع و ضدحمله در این مسابقه خاطرنشان کرد: این یک تاکتیک بوده و نظر آقای احمدزاده است و بنده نباید در مورد آن صحبت کنم، برنامه‌ای که به نتیجه‌گیری این تیم منجر شد. ما باید به جای ایراد گرفتن از دیگران خودمان را اصلاح کنیم.

وی در مورد عملکرد علی حسنی صفت، دروازه‌بان ملوان در این مسابقه گفت: او به عنوان دروازه‌بان فقط وظیفه خود را انجام داد. بازیکنان ما بودند که نتوانستند ضربات آخر را به خوبی بزنند و موقعیت‌های زیادی را در جریان بازی از دست دادند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن که از صحبت کردن در خصوص جام حذفی امتناع کرد، در پایان گفت: امروز شانس با ما همراه نبود اما در مجموع باید بگویم، گلر ملوان بهترین بازیکن زمین بود.


کد مطلب: 251616

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/251616/اعتراض-دایی-وقت-های-اضافه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com