کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشویق عجیب دایی پس از گل ملوان

5 آبان 1391 ساعت 18:04

دیدار تیم‎های فوتبال راه آهن و ملوان در حالی عصر امروز جمعه با برتری تیم ملوان به پایان رسید که تماشاگران پس از گل برتری این تیم در اقدامی عجیب علی دایی را تشویق کردند.


به گزارش جهان به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال راه آهن و ملوان بندرانزلی در هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 15:15 امروز جمعه در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار شد. حاشیه‌‌های این دیدار که با پیروزی یک بر صفر ملوان خاتمه یافت را در زیر می‌خوانید:

* "آنتونیو سیموئز" مربی تیم ملی، حسین هدایتی، غلامرضا بهروان، مهدی تاتار و مدیران دو باشگاه راه آهن و ملوان از حاضران در جایگاه ویژه بودند. مازیار زارع هم که به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این بازی همراه کند در جایگاه نشسته بود.

* حدود سه هزار تماشاگر برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آمده بودند که اکثر آنها را طرفداران تیم ملوان تشکیل می‌دادند.

* پیش از آغاز مسابقه علی دایی به سمت محمد احمدزاده سرمربی ملوان رفت و خوش و بش گرمی با این مربی داشت. پژمان نوری، مهرداد اولادی و حسین بادامکی، بازیکنان پیشین پرسپولیس پیش از شروع بازی به سمت علی دایی رفتند و او رخصت گرفتند.

* مرتضی کریمی، کمک داوری که به دلیل اشتباه در بازی فولاد با ذوب‌آهن از دنیای داوری خداحافظی کرده بود هم در ورزشگاه حضور داشت که از جایگاه کنار خبرنگاران بازی را تماشا می‌کرد.

* میرزابیگی کارشناس داوری هم همراه یکی از برادران دایی به جایگاه ویژه ورزشگاه اکباتان آمد و در آنجا نشست.

* پس از گل برتری تیم ملوان هواداران این تیم به جای تشویق رافخایی و یا تیم خود در حرکتی عجیب علی دایی را تشویق کردند.

* از دقیقه 70 به بعد تعداد مصدومیت‌های بازیکنان تیم ملوان افزایش یافت و آنها بارها خود را به زمین انداختند. موضوعی که هواداران راه آهن را به سر دادن شعار "ملوان ضدفوتبال" وادار کرد. البته هواداران ملوان هم شعار "راه آهن مهد کودک" را در پاسخ به تماشاگران حریف سر دادند.


کد مطلب: 251610

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/251610/تشویق-عجیب-دایی-گل-ملوان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com