شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سرانه وام‌های دانشجویی اعلام شد

دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 250934
رئیس صندوق رفاه وزارت علوم سرانه انواع وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ را برای هر دانشجو ماهانه ۷۵ هزار تومان و در هر ترم ۳۷۵ هزار تومان اعلام کرد.
به گزارش جهان، کیوان مرادیان، رئیس صندوق رفاه وزارت علوم در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه سرانه انواع وام‌های دانشجویی در سال ۸۹ بین ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در هر ترم و ماهانه حدود ۲۰ هزار تومان بود، گفت: سرانه انواع وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ به ماهانه ۷۵ هزار تومان و هر ترم ۳۷۵ هزار تومان افزایش یافته است.

وی میزان سقف وام مسکن دانشجویان مجرد در سال ۸۹ را ۲۰ هزار تومان به صورت ماهانه اعلام کرد که این مبلغ در سال تحصیلی جاری به ۱۰۰ هزار تومان رسیده است، این میزان در ترم ۵۰۰ هزار تومان است.

به گفته رئیس صندوق رفاه وزارت علوم میزان وام تحصیلی دانشجویان متاهل ماهانه ۱۰۵ هزار تومان و در طول ترم ۵۲۵ هزار تومان است.

وی میزان وام مسکن دانشجویان متأهل در شهر تهران را ماهانه ۳۰۰ هزار تومان و در ترم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد، این مبلغ در شهرهای بزرگ ۹۰۰ هزار تومان و در سایر شهرستان‌ها ۷۵۰ هزار تومان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *