جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۶

بازگشت دو مجری مشهور ممنوع‌التصویر به تلویزیون

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 250132
احسان عليخاني و آزاده نامداري با لغو ممنوعيت تصويرشان به تلويزيون برمي‌گردند.
به گزارش جهان به نقل از دنیای اقتصاد، با وجود تایید مدیر شبکه دو نسبت به خبر بازگشت مجریان ممنوع‌الفعالیت به تلویزیون، وی از اعلام زمان دقیق یا عناوین برنامه‌هایی که احسان علیخانی و آزاده نامداری در آنها حضور خواهند داشت، پرهیز می‌کند.

موضوع ممنوعیت تصویر یا کار برای برخی از مجریان سیما، همواره در مرکز توجه قرار داشته و شایعات و حرف و حدیث‌ها پیرامون آن فراوان ذکر شده است.

از آخرین نمونه‌های این موضوع می‌توان به خبری اشاره کرد که روز گذشته در برخی سایت‌ها منتشر شده و در آن اعلام شده بود با پایان یافتن دوره محرومیت دو مجری مرد و یک مجری زن سیما، این سه نفر به زودی روبه‌روی دوربین قرار گرفته و برنامه اجرا خواهند کرد.

همچنین در این خبر اشاره شده بود که در این مدت شبکه‌های ماهواره‌ای تلاش فراوانی برای جذب و خروج این افراد از کشور داشتند که با پاسخ منفی مواجه شده‌اند.

پیگیری این اخبار نیز همواره به دلیل تلاش سازمان صدا و سیما برای پررنگ نکردن چنین موضوعاتی یا به سرانجام نمی‌رسد یا با پاسخ‌هایی سرشار از ابهام، موضوع را گنگ‌تر جلوه می‌دهد.

با این حال در این زمینه شاید بتوان از آخرین اخباری که در زمینه ممنوع التصویر بودن مجریانی چون آزاده نامداری و احسان علیخانی منتشر شده بود، به گفت‌وگویی اشاره کرد که چندی پیش با علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما در مهر داشتیم.

در راستای خبری که مورد اشاره قرار گرفت، دیگر بار این موضوع را با وی در میان گذاشتیم و بخشی‌زاده همچنان بر بازگشت دو مجری که آخرین بار در شبکه دو دیده شده بودند، اصرار کرد.

وی با تاکید بر اینکه نامداری و علیخانی به زودی مقابل دوربین قرار خواهند گرفت، درباره برنامه مستندی که تهیه کنندگی آن را علیخانی بر عهده دارد، اظهار کرد: وی گزینه‌هایی را که در برنامه‌های مختلفی از جمله «ماه عسل» معرفی شده بودند انتخاب کرده و درباره آنها مستندی خواهد ساخت.

مدیر شبکه دو زمان دقیق کلید خوردن این مستند را که پیش از این، سعید اشناب مشاور او گفته بود نیمه شهریور ماه آغاز می‌شود نامعلوم دانست و در پاسخ به اینکه آیا علیخانی را مقابل دوربین نیز خواهیم دید یا خیر؟ تصریح کرد: بله. مقدمات برنامه‌ای که او اجرایش را بر عهده دارد، به زودی تمام می‌شود و اجرایش را نیز خواهیم دید. آزاده نامداری نیز برنامه‌ای را اجرا خواهد کرد.

بخشی‌زاده از عنوان کردن نام این برنامه یا تهیه کننده آنها اجتناب کرد و دراین باره که آیا پاییز شاهد اجرای این دو تن خواهیم بود، یادآور شد: این موضوع در حال پیگیری است. پاییز نشد، فصل آتی. اما ما قطعا شاهد اجرای نامداری و علیخانی خواهیم بود.

مدیر شبکه دو در گفت‌وگویی که 25 شهریور 91 با مهر داشت نیز اعلام کرده بود این مجریان «به زودی» به تلویزیون بازخواهند گشت. اما از اعلام زمان «به زودی» پرهیز کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از برگشتن احسان علیخانی خیلی خوشحالم ولی نمی دونم کی نامداری رو واسه مجری گری انتخاب کرده چون واقعا در حد صفر هم نیست کاش هیچ وقت برنمی گشت
United States
رويکرد ناصحيح صدا و سيما اين است که با امکانات مردم، افراد مجهول و بی نام را نام آور می کند به گونه ای که مجری خوش شانس، همه آوازه خود را از توانايی خويش می پندارد و به زير کشيدن او از برج عاج خيالاتش کاری دشوار می شود و اينجاست که باج دهی از کيسه و اعتبار ملت به مجريان زياده خواه آغاز می شود!
امیدوارم نامداری هیچ وقت برنگردد.
لطفا تذکر بدهید که نامداری را به سیما برنگردانند...
....
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم خانم نامداري بلد نيست صحبت كنه .تند تند يك چيزهايي ميگه .نميدونم ايشون واقعا مجري محسوب ميشن!!!
Iran, Islamic Republic of
این همه ادم حسابی وجود داره چه لزومی داره این جور افراد بیان؟
مگه ممنوع التصویر شدن؟!
من نفهميدم خانم نامداري چه هنري در مجري گري دارد كه بايد نازش را رسانه ملي بكشد./
...
کم آوردن دیگه....عقب نشینی کردند
United States
حسود هرگز نیاسود..!
Iran, Islamic Republic of
نامداری مجری توانمندی است وباید به تلویزیون برگردد. س - جیرفت
برنامه های خانم نامداری بسیار از نظر محتوایی ضعیف بود...
کاش در عرصه ای دیگر از ایشون استفاده بشه...
با با نامداری خدای سوتی دادن لطفا برنگردد
Iran, Islamic Republic of
علیخانی واقعا مجری کارش 20 ولی این نامداری اصلا ازش خوشم نمی یاد کاش دیگه برش نگردونن
Canada
با تشکر از مسولین خوشحالیم که دوباره مجری توانمند خانم نامداری در صدا وسیما حضور پیدا میکنند
Germany
جای بسی تعجب است در تهران بخاطر حجاب و هنجار شکنی بعضی روانه زندان میشوند اما آزاده خانم چگونه میشود که با آن همه ابروریزی هم برای نظام و هم رسانه ملی دوباره باید دعوت شوند یک بام هزار آسمان . ...