کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همه سریال‌های روی آنتن را دانلود کنید!

25 مهر 1391 ساعت 12:17

همه‌ی سریال‌هایی که در حال حاضر روی آنتن هستند، با فاصله‌ای کم از زمان پخش، قابل دانلود شدن در اینترنت هستند. سریال‌های قبلی تلویزیون هم برای فروش یا دانلود اینترنتی در دسترس هستند.


به گزارش جهان به نقل از ایسنا، قرار دادن لینک دانلود قسمت‌های مختلف سریال‌های تلویزیونی چند وقتی که است که آغاز شده و قابلیت ضبط دستگاه‌های گیرنده‌ی دیجیتال،‌ سرعت بیشتری به آن بخشیده است؛ به طوری که در حال‌ حاضر،‌ لینک دانلود قسمت‌های سه سریال «دیوار»،‌ «تکیه بر باد» و «خانه اجاره‌ای» روی سایت‌های مختلف اینترنتی قرار دارد.

پیش از این هم سایر سریال‌های روی آنتن، به صورت غیرمجاز از سوی بینندگان تلویزیون، ضبط شده و لینک آن روی اینترنت قرار گرفته بود. حتی برخی سایت‌ها با جمع‌آوری مجموعه‌ی کامل یک سریال از طریق ضبط از روی آنتن، ‌اقدام به فروش آن می‌کنند.

این در حالی‌ است که شرکت سروش به عنوان تنها متولی پخش خانگی سریال‌های تلویزیونی، خیلی دیر اقدام به توزیع سریال‌های روی آنتن می‌کند به طور‌ی که بعد از گذشت فاصله بسیاری از ماه رمضان، ‌هنوز هیچ یک از سریال‌های مناسبتی این ماه به طور قانونی منتشر نشده اند ولی همین سریال‌ها از طریق سرورهای مختلف اینترنتی قابل دانلود هستند.

همچنین علاوه بر دانلود مستقیم قسمت‌های مختلف این سریال‌ها، فروش اینترنتی این محصولات نیز گزینه‌ی دیگری است که مخاطبان می‌توانند از این طریق به خرید سریال مورد علاقه خود اقدام کنند.


کد مطلب: 249990

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/249990/همه-سریال-های-روی-آنتن-دانلود-کنید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com