پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تمرین‌تیم هنرمندان سینماوموسیقی+ تصاویر

سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۱۰
کد مطلب: 249875
آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال باشگاه ورزشی هنرمندان سینما و موسیقی با معرفی محمدرضا مهدوی - ملی پوش اسبق فوتبال ایران - به عنوان سرمربی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
تمرین‌تیم هنرمندان سینماوموسیقی+ تصاویر
به گزارش جهان به نقل از فارس، در این تمرین محمدرضا مهدوی کارش را با تیم فوتبال هنرمندان سینما و موسیقی آغاز کرد تا آن‌ها را برای جدال چهارشنبه آماده سازد. این تیم قرار است چهارشنبه هفته جاری دیداری دوستانه جهت حمایت از زوج‌های جوان نیازمند با تیم منتخب پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال برگزار کند. این دیدار به همت بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.
  
 
 
 در آخرین جلسه تمرین پویا امینی، یزدان فتوحی، هومن جوادی، عارف لرستانی، داوود ناقور، پویا امینی، محمدرضا عیوضی، فرهاد جم، حامد تهرانی، جواد رضویان، آرش میراحمدی، محسن کیایی، علی منصوری، حمید مهین دوست، مهدی صبایی، حسن شکوهی، هومن سزاوار و سیاوش مفیدی و رضا یزدانی حضور داشتند. علی کاظمی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور داشت.
 
از غایبان این تمرین نیز می توان به کامبیز دیرباز، امیر نوری، شهاب عباسی، محمدرضا هدایتی و علی صالحی اشاره کرد.
 
در این تمرین ابتدا محمدرضا مهدوی درباره نحوه تمرینات صحبت کرد و پس از آن هنرمندان به سرپرستی داوود ناقور مشغول گرم کردن شدند. سپس به دو دسته تقسیم شده و زیر نظر سرمربی بازی تمرینی انجام دادند. از نکات جالب تمرین می‌توان به تنبیه هنرمندان توسط مهدوی اشاره کرد که به خاطر عدم دقت در گلزنی و یا پاسکاری ضعیف مجبور به شنا رفتن شدند!
 
 

 ایستاده از راست: محسن تنابنده، علی کاظمی، رضا یزدانی، هومن جوادی، پویا امینی، داود ناقور، منوچهر هادی، عارف لرستانی، محمدرضا عیوضی، فرهاد جم و محمدرضا مهدوی
 
نشسته از راست: جواد رضویان، یزدان فتوحی، آرش میراحمدی، حسن شکوهی، مهدی صبایی، حمید مهین دوست، علی منصوری، حامد تهرانی و محسن کیایی







نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *