چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

«گرداله و عمه‌غولی»+ تصاویر

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 249367
در پایان روز چهارم و پس از بررسی آرای مردمی در سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان، فیلم سینمایی «گرداله و عمه غولی» در صدر قرار دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از بررسی آراء مردمی در سالن‌های نمایش دهنده فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان، در پایان روز چهارم، فیلم سینمایی «گرداله و عمه غولی» در صدر قرار دارد.
 


به گزارش ستاد خبری بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، بر اساس آراء مردمی تا پایان روز چهارم، فیلم سینمایی «گرداله و عمه غولی» ساخته نادره ترکمان با 0232/1 امتیاز در صدر قرار دارد.
 


«آدم آهنی» به کارگردانی رحیم بهبودی فر با 94875/0 امتیاز در رده دوم قرار گرفت، فیلم سینمایی «بزرگمرد کوچک» به کارگردانی صادق دقیقی با 7262/0 در رده سوم و «فرزندخوانده» به کارگردانی وحید نیکخواه‌آزاد با 6628/0 امتیاز رده چهارم را در اختیار دارد.
 


سینماها و سالن‌های نمایش فیلم فرشچیان 1 و 2، قدس 1و 2، ساحل، سپاهان، تالار هنر، تالار خورشید و کتابخانه مرکزی اصفهان فیلم‌های بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک را نمایش می‌دهند.
 


بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 17 مهر در اصفهان آغاز شده است و تا 21 همین ماه ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *