شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

صدیقی:یاران ولایت، لشکریان خدا هستند

پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب: 249226
خطیب نماز جمعه تهران گفت:‌ شما یاران ولایت، لشگریان خدا و حقیقت هستید و کسانی که خود را از تمام تعلقات دنیوی رها و به خدا انتصاب پیدا کردند در طول تاریخ جاودان خواهند ماند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ˈکاظم صدیقیˈ امروز(پنج شنبه) در نخستین کنگره سرداران و چهار هزار شهید سپاه در تهران با بیان اینکه اگر خداوند پذیرای شهدا نبود هیچ کس نمی‌توانست از عظمت و افکار آنان آگاه شود، اظهار داشت : تمایلات دنیوی همواره جلوی دید انسان را می‌گیرد اما شهید با عبور از این تمایلات و نثار خون خود به خدا پیوسته و به جایی رسیده که بین خود و خدا حائلی وجود ندارد و در حقیقت شهید با ذوب کردن روح خود جلوه خدا شده است.

وی افزود: انسان‌هایی مانند آیت‌الله بهجت طی سالیان متمادی با ممارست و تقوا پیشه کردن به مقام کشف و شهود می‌رسند اما شهید راهش از عارف به خداوند نزدیک‌ تر است و با نثار تمام وجود خود از راهی میانبر به جمال الهی می‌رسد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به فرمایشات امام (ره) مبنی بر اینکه ˈرهبر من آن بسیجی 13 ساله‌ای است که نارنجک به خود می‌بندد و زیر تانک دشمن رفته و قطعه قطعه می شودˈ تصریح کرد: این جبهه چه دانشگاهی بود، روحیه بسیجی چه چیزی بود که جوانان‌ ما را به جایی رساند که امام (ره) با وجود اینکه خود گنجینه معرفت الهی بودند آنان را رهبر و مقتدای خود خوانده و به بوسه زدن به دست آنان افتخار می‌کردند.

حجت‌الاسلام صدیقی با تاکید بر اینکه کسانی که ولایت فقیه را ادامه ولایت خداوند می‌دانند و در مقابله با انحرافات همچنان بر آرمان‌های خود استوارند، گفت: به لطف خدا زمانی که ولی عصر (عج) پرچم را از دست مقام عظمای ولایت خواهند گرفت به تمامی سرداران رشید اسلام مدال رضایت می‌دهند.

صدیقی در ادامه سخنرانی خود به فرمایشات مقام معظم رهبری درمورد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی همه شعبه های یک جبهه است، ما در جنگ تمام عیار قرار داریم.

وی افزود: با وجود استکبار در جهان ما ماموریم که راه شهیدان را ادامه بدهیم ، جنگ تمام نشده است تا امام زمان نیامده ما در جنگ هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *