شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پیشنهاد خواندنی قرائتی

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 249056
رئیس ستاد اقامه نماز کشور خواستار راه‌اندازی سایت طنز حلال در دانشگاه‌ها شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسن قرائتی در پنجمین جشنواره ملی علمی کاربردی، طی سخنانی با بیان اینکه نباید ازدواج‌ را در دانشگاه‌ها نهی کنیم و اعلام اینکه دو سوم دین مربوط به ازدواج است، گفت: اگر رابطه حرام زیاد است، باید با ازدواج جلویش را گرفت؛ در این زمینه راهی دیگر جز ازدواج نیست.

قرائتی بر لزوم ایجاد ارتباط عاطفی با دانشجویان تاکید کرد و خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباط عاطفی و همچنین اقداماتی همچون دادن شماره تلفن افراد اسلام‌شناس در دانشگاه می‌تواند تا حدود زیادی مشکلات دانشجویان را حل کند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با انتقاد از رفتارهای برخی از اساتید دانشگاه‌ها، گفت: در برخی موارد در دانشگاه‌ها، دانشجویی بعد از مشاهده استاد خود به وی سلام نمی‌کند و می‌گوید این ترم با او کلاس ندارم، این یک سرطان اخلاقی در دانشگاه‌ها است و این در حالی است که این مشکل را اساتید با ایجاد فاصله با دانشجویان به وجود می‌آورند.

وی خواستار راه‌اندازی یک سایت طنز حلال در دانشگاه‌ها شد و خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم کنیم که به جای مسخره کردن قومیت‌های مختلف و تمسخر یکدیگر با هم بخندیم و طنز را به صورت حلال دنبال کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *