پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۵
نمایش جدید جوجه اردک زشت؛

ماموریت ویژه یک خبرنگار فراری برای ارتباط با نمایندگان مجلس

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 248398
ظاهرا این خبرنگار فراری ماموریت ویژه برای برقراری ارتباط با نمایندگان مجلس دارد تا به بهانه هر اتفاقی تماسی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته تا اطلاعات لازم را جمع آوری و در اختیار سرویس های جاسوسی قرار دهد.
به گزارش خبرنگار جهان، مسیح (معصومه) علی نژاد خبرنگار پارلمانی روزنامه همبستگی و خبرگزاری ایلنا بود که در مجلس ششم و اوایل مجلس هفتم بعنوان خبرنگار پارلمانی فعالیت داشت که در اوایل مجلس هفتم به دلیل رفتارهای توهین آمیز از مجلس اخراج شد.
 
 تمام تلاش وی برای بازگشت به مجلس از خواهش و التماس گرفته تا نامه نگاری با حداد عادل رئیس مجلس هفتم، شرکت در تجمع اعتراضی مقابل مجلس به همراه چند روزنامه نگار اصلاح طلب دیگر از جمله شمس الواعظین و نوشتن مطلب در روزنامه و خبرگزاری مذکور بی نتیجه ماند تا جایی که یکی از مسئولین وقت هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد که «مگر من بمیرم تا این فرد به مجلس بازگردد».
 
وی سرانجام قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388، به جمع همفکران خود در انگلیس پیوست و به بهانه تحصیل به خارج از کشور گریخت و جذب سرویس های جاسوسی غرب شد.
 
این خبرنگار سابق و جاسوس امروز، تا کنون ماموریت های زیادی برای روسای خود انجام داده که یکی از این ماموریت ها تماس با خبرنگاران داخل کشور برای همکاری با رسانه های ضد انقلاب و یا همان پایگاههای جاسوسی بود.
 
ظاهرا اخیرا ماموریت ویژه ای به وی برای ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی سپرده شده که در همین راستا تلاش می کند تا به مناسبت هر اتفاقی با نمایندگان مجلس تماس گرفته و به سیاه نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولین بپردازد.
 

 وی تا کنون برای اجرای این ماموریت ویژه با چندین نماینده به بهانه های مختلف ارتباط برقرار کرده است.
 
 بعنوان مثال در زمان وقوع زلزله در آذربایجان شرقی در تیرماه امسال این جاسوس با غلامحسین مسعودی ریحان و عباس فلاحی باباجان نمایندگان سابق و فعلی اهر و هریس تماس گرفت و سعی کرد در قالب مصاحبه اطلاعاتی را جمع آوری کند و یا در زمان برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران این جاسوس با سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تماس برقرار و در خصوص اجلاس با وی مصاحبه کرد.
 
 اخیرا هم با سیدعلی طاهری نماینده گرگان برای دفاع از کاریکاتور توهین آمیز روزنامه شرق مصاحبه کرد و در چند روز گذشته هم با سید علی بزرگواری نماینده کهکیلویه و بهمنی در خصوص نابسامانی بازار دلار و سکه مصاحبه و اطلاعاتی را جمع آوری کرد.
 
اگر چه همه این عده از نمایندگان از هویت واقعی وی و اینکه وی یک ضد انقلاب فراری و جاسوس سرویسهای بیگانه است، مطلع نبوده اما بعد از اطلاع از هویت این فرد در مصاحبه هایی تاکید داشتند که از ابتدا وی را نمی شناختند چرا که در آن صورت با وی مصاحبه نمی کردند.
 
نکته جالب برای همه نمایندگانی که فریب این جاسوس را خورده و با وی مصاحبه کردند این است که تلفنی که وی با نمایندگان ارتباط برقرار می کند، شماره داخل کشور را نشان می دهد و بر روی موبایل نمایندگان تلفن داخل ایران می افتد.

اجرای علی نژاد در رسانه های ضدانقلاب
 
جالب اینجاست که این جاسوس با نمایندگان اصلاح طلب که از دوستان سابق وی محسوب می شوند، هیچ مصاحبه ای نمی کند و همه مصاحبه های انجام شده این جاسوس با نمایندگان اصولگرا بوده است.
 
ظاهرا این خبرنگار فراری ماموریتی ویژه برای برقراری ارتباط با نمایندگان مجلس دارد تا به بهانه هر اتفاقی تماسی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته و اطلاعات لازم را جمع آوری کرده و در اختیار سرویس های جاسوسی قرار دهد.
 
در همین راستا یکی از نمایندگان مجلس به خبرنگار جهان گفت: موضوع ارتباط این جاسوس با نمایندگان مجلس در یکی از کمیسیونهای تخصصی مجلس بحث خواهد شد تا هشدارهای لازم به نمایندگان داده شود.
 
وی افزود: متاسفانه این فرد پناهنده شده، سعی می کند تا با نمایندگانی ارتباط برقرار کند که برای آنها شناخته شده نباشد و بتواند در قالب مصاحبه علیه نظام سیاه نمایی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با نمایندگانی ارتباط برقرار کند که برای آنها شناخته شده نباشد و بتواند در قالب مصاحبه علیه نظام سیاه نمایی کند....
نماينده اي كه اين چارتا سليطه ي ورپريده رو نشناسه همون بهتر كه ...
Iran, Islamic Republic of
من اين دختر جاسوس را مي شناسم. زماني كه در ايران و مجلس هم بود فقط جاسوسي مي كرد حالا كه اون ور آب هست كه بدتر
این خبرنگار از همان اول تشنه دیده شدن و شهرت بود و عاقبت هم به ارزوش رسید اما از چه راهی؟!!! وطن فروشی
خب دیگه وقتی نماینده هامون ....چه میشه کرد؟
Iran, Islamic Republic of
جوجه اردک زشت یعنی چه...این سطح فکر شما رو نشون میده...براتون متاسفم
Netherlands
حیف جوجه اردک نیست که شما به این ایکبیری می گویید جوجه اردک؟ من که هر وقت قیافه این میاد جلوی چشمم باور کنید بالا میاورم. قیافه اش مثل سگ های بهایی است.
مگر نمایندگان مجاز هستند اطلاعاتی که جنبه امنیتی دارد ودست مایه جاسوسی قرارمی گیرد به خبر نگاران بدهند حال این خبرنگار همان جوجه اردک جاسوسه بفرمایش شما باشد ...
Iran, Islamic Republic of
راستش واقعا شبیه همونی که اسمشو گذاشتینه:)) ولی من فکر میکنم درست نیست کسیو بخاطر قیافش مسخره کرد....
جوجه اردک یعنی چه ؟ ....
United States
نماینده با میل خود مصاحبه کرده و میتواند جواب هر سوالی که مشکوک بود را ندهد2-مگر نماینده چه قدر اطلاعات دارد که بخواهد به کسی بدهد.
بده که برای مخالفاتون القاب و عناوین اینجوری میزارین اونوقت انتظار ندارید که اونها هم برای شما از القاب اینطوری استفاده کنند؟...
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اگه نماینده اطلاعات نداره پس ننه جون کروبی خبر داره؟
United States
با سلام
کلا هر کسی از خارج ایران به داخل ایران زنگ می زند شماره ی داخل ایران میفتد چیز جالب یا عجیبی نیست . چون وقتی از خارج زنگ می زنند ابتدا به مخابرات داخل ایران وصل میشه .
United States
بسیار غیر اخلاقی سوژه می سازید
United States
سلام. عنوان شما غیر حرفه ای است . مثلا شما می خواهید رسانه ای حرفه ای و اخلاق مدار باشید!