جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

میلیاردرهای دنیا را بشناسید

شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 248382
در نتیجه رشد شاخص بورس های جهان ارزش ثروت و دارایی 100 میلیاردر بزرگ جهان در هفته گذشته با رشد 26.9 میلیارد دلاری روبرو شد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ نوشت، کاهش غیر منتظره نرخ بیکاری آمریکا طی ماه سپتامبر تاثیر زیادی بر افزایش اعتماد سرمایه گذاران نسبت به اقتصاد آمریکا داشته است .
 
بر اساس این گزارش ارزش سهام شرکت گوگل در هفته گذشته با رشد چشمگیری روبرو شده است . وزارت کار آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد نرخ بیکاری این کشور طی ماه سپتامبر به کمتر از 7.8 درصد رسیده است که این پایین ترین رقم از ژانویه 2009 میلادی به شمار می رود . نرخ بیکاری آمریکا در ماه اوت به بیش از 8.1 درصد رسیده بود . اقتصاد آمریکا در ماه سپتامبر بیش از 114 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است .
 
شاخص سهام اس اند پی 500 بورس وال استریت در هفته گذشته با بیش از 1.41 درصد افزایش به بیش از 1460 واحد رسیده است که این بالاترین رکورد این شاخص از سال 2007 میلادی به شمار می رود . شاخص سهام استاکس 600 اروپا نیز با رشد 2.1 درصدی روبرو شده است و به بیش از 274 واحد رسید .
 
کارلوس اسلیم بزرگترین میلیاردر جهان با رشد 2.2 میلیارد دلاری ثروت و دارایی خود در هفته گذشته روبرو شد و ارزش کل دارایی و ثروت وی به بیش از 77.5 میلیارد دلار رسیده است .

بیل گیتس مالک شرکت مایکرو سافت نیز با 64.4 میلیارد دلار دومین ثروتمند بزرگ جهان است .

آمانسیو اورتگا با 53.6 میلیارد دلار سومین ثروتمند بزرگ جهان به شمار می رود . میزان ثروت و دارایی وی 5.2 میلیارد دلار بیشتر از وارن بافت آمریکایی است . ارزش ثروت و دارایی اورتگا از ابتدای امسال تا کنون 18 میلیارد دلار افزایش داشته است .
 
ارزش ثروت و دارایی آیکه باتیستا ثروتمند ترین برزیلی نیز طی هفته گذشته بیش از 926 میلیون دلار افزایش داشته است .

ارزش ثروت و دارایی مارک زوکربرگ مالک و پایه گذار شبکه اجتماعی فیس بوک نیز از ابتدای امسال تا کنون 6.8 میلیارد دلار کاهش داشته است.

زوکربرگ با 10.7 میلیارد دلار دارایی و ثروت هشتاد و هشتمین ثروتمند بزرگ جهان است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *