پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تعویض کارت های پایان خدمت قدیمی+عکس

شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب: 248367
جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی گفت: از تیر امسال کارت های معافیت قدیمی بی اعتبارست و دارندگان این کارت ها از دریافت گذرنامه و تسهیلات اداری محروم هستند.
به گزارش جهان، سردار سرتیپ کریمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: در این مرحله کارت های پایان خدمتی که بعد از سال ۸۵ صادر شده است، تعویض خواهد شد.

وی با اشاره به تعویض بیش از یک میلیون و سیصد هزار کارت معافیت از دی پارسال تا تیر امسال افزود: افرادی که تاکنون برای دریافت کارت هوشمند به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ مراجعه نکرده اند می توانند تا پایان سال اقدام کنند.

سردار کریمی با بیان اینکه برای تعویض کارت های قدیمی با هوشمند، حداقل یک ماه فرصت لازم است، افزود: کسانی که به این طرح بی توجه باشند، در هنگام سفرهای خارجی و گذرنامه دچار مشکل می شوند.

یکنواخت شدن کارت های سربازی نیروهای مسلح، ایجاد تمرکز اطلاعاتی، افزایش ضریب امنیتی و غیرقابل جعل شدن آن و تسهیل در فراخوان نیروها برای گذراندن دوره های احتیاط و ذخیره از جمله مزایای تعویض کارت های پایان خدمت و معافیت از سربازی با کارت های الکترونیکی و هوشمند است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *