جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تهدید به بمب گذاری در نیوکمپ

پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۵۷
کد مطلب: 247952
گروه تروریستی و خرابکار اتا در آستانه ال کلاسیکودربی اسپانیا مقامات فوتبال این کشور را به بمب گذاری در نیوکمپ تهدید کرد.
به گزارش جهان به نقل از نامه، هر چند این تهدید زودهنگام نشان از یک جوسازی غیر حرفه ای در آستانه ال کلاسیکودربی دارد اما پلیس امنیت ملی اسپانیا نمی‏‌تواند آن را نادیده بگیرد.

این گروه که در منطقه موسوم به باسک در قسمت‌هایی از خاک اسپانیا، فرانسه، سوئیس و ایتالیا فعالیت می‌‏کند در نامه ارسالی خود به دفتر باشگاه بارسلونا آورده است: این بار متوجه می‏‌شوید که اتا هنوز زنده است و آرمان‌هایی دارد که باید به آنها برسد. نیوکمپ در هفته آینده محیط امنی برای پذیرایی از تیم پایتخت نشین نخواهد بود.

باشگاه بارسلونا از طریق سایتهای خبری وابسته به خود این تهدید را جدی تلقی نکرده اما از شهردار و نیروهای امنیتی کاتالونیا خواسته تا کنترل امور را به طور کامل در دست بگیرند.

فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز مثل همیشه سکوت را بهترین روش می داند و هیچ واکنشی نشان نداده است. ال کلاسیکودربی اسپانیا به میزبانی مالکان نیوکمپ ۹۸ هزار نفری یکشنبه هفته آینده برگزار می‏‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *