جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

لیست تازه قیمت مسکن در شمال تهران/ خیلی بیش از 2میلیون!

پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب: 247945
در ماه هاي اخير به دليل حركت نقدينگي به سمت بازارهاي ارز و طلا، زمينه افزايش يا تحريك قيمت مسكن كور شده است.
به گزارش جهان، در بازار معاملات واحدهای مسکونی نوساز در نیمه شمالی تهران متقاضیان برای خرید هر متر مربع آپارتمان مورد نظرشان باید خیلی بیش از 2 میلیون تومان پرداخت کنند.

ستون امروز نبض بازار طی یک بررسی 35 قیمت پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی نوساز در محله‌های شرقی، غربی (در نیمه شمالی) و شمالی تهران را مورد مقایسه قرار داده است.

کمترین قیمت به متری 2 میلیون و 350 هزار تومان در منطقه پیروزی و از سوی دیگر بیشترین قیمت برای واحدی در منطقه جمشیدیه به ارزش متری 7 میلیون و 500 هزار تومان مربوط می‌شود.

این دو نرخ فروش به عنوان بازه قیمت در بازار مسکن واحدهای مسکونی نوساز از غرب تا شرق و شمال تهران مطرح است.

علاوه بر این نگاه کلی به قیمت‌های اعلام شده از سوی مالکان در بازار مسکن نیمه شمالی تهران نشان می‌دهد که عمده قیمت پیشنهادی فروش واحدهای نوساز، حدود  متری 3 میلیون تومان است و کمترین تعداد قیمت پیشنهادی فروش برای واحدهای نوساز، بازه بین 2 تا 3 میلیون تومان است.

بعد از رقم 3 میلیون تومان که قیمت‌گذاری هر متر مربع اکثر واحدهای نوساز با این رقم شروع می‌شود، 4 میلیون تومان رکورددار قیمت هر متر واحدهای نوساز مسکونی است.

با توجه به نرخ‌های پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی نوساز در جدول، خریدارانی که قصد خرید واحدی نوساز دارند، اما در نظر دارند کمتر از قیمت‌های مذکور را هزینه کنند باید در نیمه جنوبی پایتخت به دنبال واحد مورد نظر خود باشند. البته منظور، این مساله نیست که در نیمه جنوبی تهران قیمت ها به بیش از 2 میلیون تومان قد نمی کشد بلکه در بازار مسکن جنوبی تهران می‌توان با  واحدهایی که ارزش آنها حتی بیش از 3 میلیون تومان هم هست رو به رو شد؛ اما در نیمه جنوبی تهران قیمت واحدهای نوسازی که بازه قیمت آنها حداکثر تا 3 میلیون تومان اعلام می‌شود بیش از مناطق دیگر است.

به گزارش «دنياي اقتصاد» در ماه هاي اخير به دليل حركت نقدينگي به سمت بازارهاي ارز و طلا، زمينه افزايش يا تحريك قيمت مسكن كور شده است. با اين حال متقاضيان مسكن كماكان درباره سطح بالاي قيمت ها گلايه دارند و آن را ناموزون توصيف مي كنند.

طبق تحقيقات ميداني در بازار معاملات مسكن در حال حاضر ميانگين قيمت واحدهاي مسكوني نوساز در نيمه شمالي تهران از مرز 3 ميليون تومان عبور كرده است اين در حالي است كه توانايي خريداران مسكن افزايشي پيدا نكرده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *