جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فشار دادگاه آمریکا به استاد بازداشتی ایرانی

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 247657
استاد دانشگاه صنعتی شریف که برای خرید یک آزمایشگاه میکروالکترونیک به آمریکا رفته بود، با اتهامات واهی دولت آمریکا دستگیر شد. دادگاه آمریکایی برای پذیرش اتهامات وارده به طور مرتب به استاد دانشگاه صنعتی شریف فشار وارد می آورد تا بتواند، اقرار اتهامات وي را اثبات کند.
دکتر روستا آزاد، رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: طبق اطلاعات واصله دادگاه آمریکا در حال حاضر ۱۸ ماه زندانی برای استاد بازداشتی دانشگاه صنعتی شریف در نظر گرفته که این رقم تا ۴۵ ماه هم گزارش شده و این دادگاه به طور مرتب در حال فشار وارد کردن به این استاد است تا بتواند اتهامات بیشتری را متوجه ایشان کند و بتواند بهره برداری های سیاسی از این موضوع به عمل آورد.

دکتر روستا آزاد افزود: این استاد دانشگاه صنعتی شریف تاکنون در برابر این اتهامات مقاومت کرده و مقاومت خواهد کرد و با فشارهای روانی و مالی که به ایشان وارد کردند فضای بسیار سنگینی را به وجود آورده اند تا بتوانند این استاد دانشگاه صنعتی شریف را تسلیم خواسته های خود کنند.

گفتنی است، استاد دانشگاه صنعتی شریف که برای خرید یک آزمایشگاه میکروالکترونیک به آمریکا رفته بود، با اتهامات واهی دولت آمریکا دستگیر و انتظار می رود که مسئولان دست اندرکار در این حوزه با شناخت شرایط زمان و مکانی، این موضوع را به دقت و جدیت تا حصول نتیجه لازم پیگیری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *