پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

رفتار خشن پلیس آمریکا با یک زن+فیلم

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 247635
انتشار فیلمی تازه از خشونت اداره پلیس فیلادلفیا در آمریکا که در آن زنی با مشت پلیس نقش بر زمین می‌شود، موج اعتراضات کاربران اینترنت شهروندان آمریکایی را به همراه داشته است.
به گزارش جهان، فارس به نقل از شبکه خبری راشاتودی، فیلمی تازه منتشر شده افسری از اداره پلیس شهر فیلادلفیا را نشان می‌دهد که با خشونت تمام با مشت به زنی حمله‌ور شده و او را به زمین می‌کوبد.

در این فیلم پلیس به زنی که در جشن ملّی روز «پورتوریکو» حضور دارد با مشت به صورت وی ضربه می‌زند و باعث جاری شدن خون از صورت وی می‌شود.

فیلم خشونت وحشیانه پلیس روز گذشته روی سایت یوتیوب قرار گرفت، اما با راه یافتن آن به شبکه اجتماعی «ردیت» خیل گسترده‌ای از کاربران هر لحظه با نوشتن نظرات تازه‌ای بر آن تنفر خود را از این خشونت اعلام کردند.

راشاتودی نوشت با آنکه انتظار می‌رود اداره پلیس این شهر با انتشار بیانیه‌ای درباره این صحنه توضیحات رسمی خود را اعلام کند، اما صحنه‌های نمایش داده شده در این فیلم نشان می‌دهد پلیس ظاهراً بدون هیچ دلیل خاصی به این زن حمله می‌کند.

در این فیلم ۳۲ ثانیه‌ای، مردم در حال برگزاری جشن در خیابان فیلادلفیا هستند که فردی با در دست داشتن پرچم پورتوریکو از یک بطری پلاستیکی روی کسانی که در جشن حضور دارند، آب می‌پاشد. در این صحنه فرد قربانی ظاهراً با یک قوطی افشانه روی جمعیت چیزی که احتمالاً برف شادی است می‌پاشد.

چند ثانیه بعد پلیسی که پشت به این زن و فرد دیگر ایستاده است ناگهان به وی حمله می‌کند و با مشت وی را نقش زمین می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *