جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

فیلمی جالب از تمسخر نتانیاهو

يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 247353
شبکه تلویزیونی«کمدی سنترال» در یک برنامه طنز، اقدام «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نمایش تصویر بمبی که شبیه کارتون‌های دوران کودکی بود را مورد تمسخر قرار داد.
به گزارش جهان، راشاتودی گزارش داد،‌ مجری شبکه تلویزیونی«کمدی سنترال» در یک برنامه طنز،  اقدام «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نمایش تصویر بمبی که شبیه کارتون‌های دوران کودکی بود را مورد تمسخر قرار داد.
 
این مجری با اشاره به تصویر بمبی که نتانیاهو نشان داد به طنز گفت: بی‌بی (لقب نتانیاهو)؛ هدفت از نمایش این بمب هسته‌ای کایوتی (نام شخصیت کارتونی) چیست؟ آیا وانمود می‌کنی که نمی‌دانی بمب‌ هسته‌ای چه شکلی هست؟
 
وی در ادامه با کنایه به وجود زراد‌خانه‌های هسته‌ای در اسرائیل، خطاب به نتانیاهو ابراز داشت که کافی است از پله‌ها پایین بروی و نگاهی به زیرزمین (انبار کلاهک‌های هسته‌ای در اسرائیل) بیاندازی.
 
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل روز پنجشنبه در سخنرانی خود در سازمان ملل با به تصویر کشیدن بمبی که شبیه کارتون‌های تام و جری و کایوت بود، مدعی شد ایران در صدد ساخت بمب هسته‌ای است.
 
این تصویر و اظهارات نتانیاهو در این باره موجب شد تا محافل سیاسی رژیم صهیونیستی، سخنان نخست وزیر این رژیم در مجمع عمومی سازمان ملل را به باد تمسخر بگیرند.

فیلم
فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *