جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
بازخوانی:

منافقین و تمیزکردن مدفوع آمریکایی‌ها+تصاویر

شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 247142
اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق موسوم به منافقین که در نظر دارند خروج خود از لیست گروه‌های تروریستی را جشن بگیرند، چندی پیش روزهای پرکاری را سپری کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از سایت اوباما، اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق موسوم به منافقین که در نظر دارند خروج خود از لیست گروه‌های تروریستی را جشن بگیرند، چندی پیش روزهای پرکاری را سپری کرده‌اند. 
 
این گروه تروریستی که از پادگان اشرف اخراج و در یکی از پایگاه‌های متعلق به نظامیان آمریکایی در عراق به نام اشرف، به عنوان محل اسکان موقت جدید خود ساکن شده بودند، به محض ورود به این پایگاه، با ترکیدگی لوله‌های فاضلاب در این پایگاه مواجه و مجبور به پاک کردن زمین‌های مملو از فاضلاب سربازان آمریکایی شدند.
 
براساس گزارشی که سایت همبستگی ملی به عنوان ارگان سازمان منافقین منتشر کرده است،  چند ماه پیش، لوله اصلی فاضلاب پادگان لیبرتی که پیش از این محل اسکان سربازان آمریکایی در عراق بوده، ترکیده و بخش اعظم این پادگان را مدفوع سربازان آمریکایی برداشته است.
 
 
براساس این گزارش، بعد از گذشت زمان زیادی، اعضای سازمان مجاهدین موفق شدند که طی "یک همکاری دست جمعی" با استفاده از کیسه‌های شن جلوی نفوذ فاضلاب به اتاق‌ها را بگیرند!

 
‎‌یکی از وبلاگ‌های جریان اپوزیسیون موسوم به ارتش سبز با انتشار تصویری، مریم رجوی سرکرده این گروه تروریستی را در حال بررسی لوله‌های ترکیده فاضلاب در برابر اعضای سازمان نشان داده است.


به رغم ترور بیش از 17 هزار نفر از مردم ایران و عراق، دولت آمریکا سرانجام دیروز نام این گروه را که به شورای ملی مقاومت تغییر نام داده، از لیست گروه‌های تروریستی خارج کرد و این در حالی است که این گروهک تروریستی که به یک فرقه ضددینی تبدیل شده، اجازه نمی‌دهد اعضای پشیمان این گروه، از سازمان جدا شوند و پس از ده‌ها سال به آغوش خانواده‌های خود برگردند. 
 
اجبار مردان و زنان عضو سازمان منافقین به طلاق دادن همسران خود، ازدواج دست جمعی رجوی با همه زنان عضو، غسل هفتگی اعضا که در آن مجبورند به همه گناه‌های هفته قبل خود در برابر دیگر اعضا اعتراف کنند و صدها اقدام شنیع و جنایت ضدبشری دیگر، از جمله اقدامات فرقه منافقین است که با حذف نام این گروه از لیست گروههای تروریستی، این گروه با فراغ بال بیشتری، اقدامات ضدانسانی خود را ادامه خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *