جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

عکسی تاریخی از 'آقا' و'حاج‌احمد متوسلیان'

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۰۱
کد مطلب: 246864
شهید حاج احمد متوسلیان در زمستان سال 1358 ، به درخواست شهید محمد بروجردی عازم کردستان شد و مدتی بعد فرماندهی سپاهِ شهر مریوان به ایشان محول گردید.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، احمد متوسلیان به تاریخ 15 فروردین 1332 در تهران متولد شد و 29 سال بعد ، به تاریخ 14 تیر ماه سال 1361 در بیروت، خلعت شهادت پوشید.

حاج احمد چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران پیوست و نامش در فهرست پاسدارانِ پادگان ولی عصر(صلوات الله علیه) به ثبت رسید. وی در زمستان سال 1358 ، به درخواست شهید محمد بروجردی عازم کردستان شد و مدتی بعد فرماندهی سپاهِ شهر مریوان به ایشان محول گردید.

شهید احمد متوسلیان تا دو سال فرماندهی سپاه مریوان را بر عهده داشت و در زمستان سال 1360 ، مامور به تاسیس «تیپ 27 محمد رسول الله» (صلوات الله علیه) گردیده و از جبهه ی غرب به جبهه جنوب عازم شد.


عکسی که مشاهده می کنید، تنها یک برش از روزهای فرماندهی شهید حاج احمد متوسلیان بر سپاه مریوان است و احتمالا در بهار سال 1360 برداشته شده.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
از شهادت ایشون مطمئن هستین؟
Iran, Islamic Republic of
جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان
ان شالله که زنده باشه و به کشورمون برگرده.