کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فراخوان جهت تهیه هزینه جراحی جوان۲۳ساله

5 مهر 1391 ساعت 11:43

وی چند ماهی است که یک کار فروشندگی پیدا کرده و با کار در مغازه لباس فروشی رزق و روزی خانواده را فراهم می کند، اما تاکنون نتوانسته هزینه جراحی اش را تامین کند.


به گزارش جهان وبگاه خیریه همت در آخرین پست خود نوشت:
مطلع شدیم جوانی ۲۳ساله به نام آقای م. ع چند سالی است که یک تومور در گونه دارد و تاکنون برای مداوا نتوانسته هزینه جراحی را فراهم کند.

پدر ایشان بعد از چندسال بیماری پارسال به رحمت خدا رفت . او به همراه مادر و خواهرش در خانه ای کلنگی در منطقه مشیریه تهران زندگی می کند که البته خانه آنها هم که شرایط چندان مطلوبی هم ندارد، در طرح توسعه یکی از اتوبان های جنوبی تهران قرار گرفته است و امکان فروش این خانه ۵۰ متری برایشان وجود ندارد.

متاسفانه پدر ایشان بیمه نداشته و مادر از این بابت حقوقی دریافت نمی کند. م.ع چند ماهی است که یک کار فروشندگی پیدا کرده و با کار در مغازه لباس فروشی رزق و روزی خانواده را فراهم می کند، اما تاکنون نتوانسته هزینه جراحی اش را تامین کند.

رشد تومور احتمال آسیب به چشم او را بیشتر کرده است تا آنجا که رشد تومور اکنون باعث دوبینی  برای این جوان شده لذا باید هرچه سریعتر تحت عمل جراحی قرار گیرد.

هزینه این عمل و رادیوتراپی های بعد از عمل در یکی از بیمارستان های دولتی تهران بین یک و نیم  تا دو میلیون  برآورد شده است.

همت کنید


کد مطلب: 246655

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/246655/فراخوان-جهت-تهیه-هزینه-جراحی-جوان۲۳ساله

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com