چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱۰

پاسخ کرباسچی به سئوالی درمورد گریه‌اش در فیلم تبلیغاتی کروبی

سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۲۳
کد مطلب: 246415
وي درباره اين سؤال كه آيا آقاي كرباسچي از خاتمي دلخور هستيد گفت: ايشان شخصيت دوست داشتني هستند من هم دلخوري شخصي ندارم ولي ممكن است به برخي عملكردها انتقاد داشته باشم. من به نوع عملكرد ايشان در دوره رياست جمهوري منتقدم.
به گزارش جهان، کیهان نوشت:
دبير كل حزب كارگزاران مي گويد از خاتمي به خاطر اينكه در جريان محاكمه اش حمايت نكرده دلخور نيست اما با نامزدي خاتمي براي انتخابات مخالف است.

غلامحسين كرباسچي در مصاحبه با روزنامه زنجيره اي اعتماد، كارگزاران را اصلاح طلب توصيف كرد و درباه هجمه اصلاح طلبان به هاشمي در انتخابات مجلس ششم گفت: آن برخورد در واقع برخورد تمام اصلاح طلبان با آقاي هاشمي نبود و فقط بحث حزب مشاركت بود و دوستان در اشتباه سياسي افتادند.

وي درباره اين سؤال كه آيا آقاي كرباسچي از خاتمي دلخور هستيد گفت: ايشان شخصيت دوست داشتني هستند من هم دلخوري شخصي ندارم ولي ممكن است به برخي عملكردها انتقاد داشته باشم. من به نوع عملكرد ايشان در دوره رياست جمهوري منتقدم.

كرباسچي درباره اين پرسش كه «اگر اصلاح طلبان روي كانديداي خاصي مثل خاتمي اجماع كنند آيا شما حمايت مي كنيد؟» مي گويد: من اصولاً معتقد نيستم كه افرادي كه يك بار در اين سمت حضور داشتند دوباره به صحنه بيايند، چه آقاي خاتمي، چه رفسنجاني و چه احمدي نژاد. هنوز كشور در قحط الرجالي فرو نرفته كه از اين چهره ها دوباره استفاده كنيم. بايد با ورود افراد جديد هواي تازه اي به جامعه سياسي وارد شود. خود اين آقايان هم علاقه مند به حضور در انتخابات نيستند. آقاي خاتمي قسم خورده اند كه در انتخابات كانديدا نشوند!

كرباسچي درباره خودش نيز اظهار داشت: به طور قطع من در انتخابات كانديدا نخواهم بود شايد به عنوان مشاور و كمك كننده در جايي مفيد باشيم.

وي در اين مصاحبه اگر چه از فعاليت حزبي در انتخابات و در فضاي سياسي دفاع كرد اما درباره گسيختگي كارگزاران در انتخابات سال 88 و از جمله حمايت خود از كروبي به جاي موسوي تصريح كرد: درون حزب نتوانستيم روي كانديداي خاصي اجماع كنيم و اين جمع بندي نهايي بود كه در واقع عمل شد، از آن طرف هم مي توان نگاه كرد كه چرا ديگران نظر دبير كل را نپذيرفتند، به هر حال در حزب تصميم نهايي جمع مطرح است و ديكتاتوري حزبي حاكم نيست. در درون حزب بحث هايي مطرح شد، به اجماع نرسيديم و در آن مقطع من به دوستان گفتم براي اينكه نمي توانم استدلال دوستان را بفهمم از دبيركلي حزب كنار مي روم، اما دوستان در حزب مخالفت كردند. در آن روزها اكثريت حزب نظر ديگري داشت و من نظر ديگري، بنابر اين خود دوستان اين تصميم را گرفتند كه دبير كل از يك كانديدا حمايت كند و بدنه حزب از شخص ديگري.

كرباسچي درباره فعاليت ها و مذاكرات انتخاباتي اصلاح طلبان اظهار داشت: ما هميشه در حال مذاكره و بحث هاي سياسي هستيم. انتخابات هم يكي از اين موضوعات است. دوستان گفتند شرايط براي شركت در انتخابات سال 90 مناسب نبود، اما الان كمتر از نه ماه به انتخابات سال 92 باقي مانده است. هم انتخابات رياست جمهوري و هم انتخابات شوراي شهر. برخي جريانات سياسي مدت هاست كه فعاليت هايي را براي حضور در اين دو انتخابات آغاز كرده اند، گروه هاي سياسي و جريان اصلاح طلبي فضا را بايد براي حضور جدي خود آماده كنند. در نبرد قدرت براي كسي فرش قرمز نمي اندازند.

وي در اين مصاحبه، اين قضاوت را كه گريه اش در فيلم تبليغاتي كروبي براي انتخابات، «شو» بوده تكذيب كرد و گفت: از نگاه من واقعيت بود. من هنرپيشه نيستم شو اجرا كنم. انسان عواطف دارد و تحت تأثير واقع مي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
........بکش بعد از 4 سال حالا تازه یاد گریه ات افتادی که برای چی گریه کرده ای؟!!! ....همه میدانند بخاطر پست و مقام و......... که گریه کردی تا ما ملت را ... خ..
Iran, Islamic Republic of
ای بابا بعد از 4 سال حالا این آقا به یادآمده که دو تا دونه اشکی که برای انتخابات و ریاست ریخته را شرح دهد! آقای کرباسچی اگر به اندازه آب تمام اقیانوس ها اشک ریخته بودی این اشکت تا حالا خشک میشد چه رسد به دو تا دونه اشکی که همان لحظه در گوشه چشمت به زمین نیامده خشک شد.
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر منافقین و فتنه گران اعیان و اشراف...
Iran, Islamic Republic of
عزيز دل برادر! انسان عاقل كه تمامي عواطفش رو جلوي دوربين بروز نميده!
Iran, Islamic Republic of
انتخابات یا انتصابات یا اختلاسات و یا اختلافات؟!!!
دوران سیاه استانداری اصفهان آقای ......هنوز از ذهن کارمندان قدیم پاک نشده است.تیم استانداری ایشان یا سر از زندان در آوردند یا به خارج گریخته اند....
خاتمی چه قدر پررو هست که گفته در انتخابات کاندیدا نمی شم.
...... اصلا صلاحیت خاتمی را تایید نمی کند .
ما هم به خاتمی رای نمی دهیم.
Iran, Islamic Republic of
اي كاش فقط بازيگر بودي...
جالب است ميروند ......هارا از .....بيرون ميآورند تا كم تعدا تلقي نشوند.
درود بر اصلاح طلبان که به حق طرفدار مردمند، نه اختلاس گرند ونه زمین خوار ونه خط قرمز دارند و نه رفتارشان مثل خوارج است