جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

قطع پرواز دوشرکت هواپیمایی اروپابه ایران

چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 245455
دو شرکت هواپیمایی بی ام آی و هواپیمایی اتریش، با هدف افزایش فشار روانی بر جمهوری اسلامی ایران، در ماه اکتبر پروازهای خود به ایران را قطع خواهند کرد.
به گزارش جهان به نقل از بولتن نیوز، شرکت هواپیمایی بی ام آی BMI وابسته به بریتیش ایرویز، پروازهای خود به مقصد ایران را از اول اکتبر 10 مهرماه قطع خواهد کرد. هواپیمایی اتریش نیزاعلام کرده که  از 10 اکتبر 20 مهرماه پروازهای خود به ایران را قطع خواهد کرد.
 
مدیر بریتیش ایرویز سازمان هواپیمایی انگلستان، با اعلام این خبر، در نامه ای خطاب به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد که شرکت بی ام آی وابسته به بریتیش ایرویز، پروازهای خود به مقصد ایران را از اول اکتبر 10 مهر 91 قطع می کند...
 
این شرکت هواپیمایی که هفته ای 7 پرواز به مقصد ایران و بالعکس داشته است، اعلام کرده که به  دلیل، عدم امکان سوخت گیری در ایران و تحمیل هزینه و مشکلات سوخت گیری در کشورهای دیگر، و همچنین کاهش ارزش ریال در برابر پوند و ارزهای دیگر، پروازها به مقصد ایران و برعکس، صرف اقتصادی ندارد و لذا فعالیت خود در ایران و انجام پروازهای خود راقطع خواهد کرد.
 
بریتیش ایرویز اکنون سهامدار اصلی شرکت بی ام آی است و این شرکت را بعد از واگذاری از لوفت هانزا خریداری کرده است.
 
بریتیش ایرویز نیز حدود 4.5 سال پیش پروازهای خود به ایران را قطع کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *