جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جلسه ویژه مجلس برای قانون انتخابات

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 245351
رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس از تشکیل جلسه ویژه کمیسیون متبوعش برای بررسی موضوع اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری با حضور نایب رئیس اول پارلمان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، امیر خجسته نماینده مردم همدان و رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس از تشکیل جلسه ویژه کمیسیون متبوعش برای بررسی موضوع اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری با حضور حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس خبر داد.

وی گفت: کمیسیون امور شوراها از برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس برای اخذ نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات آنان در زمینه اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، برای حضور در کمیسیون دعوت کرد.

رئیس کمیسیون امور شوراهای مجلس بر همین اساس یادآور شد: در این جلسه که از صبح امروز تشکیل شده و همچنان ادامه دارد، علاوه بر حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، محمد دهقان و محمدحسین فرهنگی، دیگر اعضای هیئت رئیسه پارلمان نیز حضور دارند.

امیر خجسته در خاتمه تصریح کرد: ما می‌خواهیم با اخذ نظرات و پیشنهادات گوناگون، طرحی جامع‌تر و کامل‌تر برای اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ارائه دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *