جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تولید یک سریال برای ایرانیان خارج از کشور

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 245316
اصغر توسلی کارگردان در حالی از ساخت سریال برای کانال‌های جام ‌جم خبر می‌دهد، که پیش از این تمام سریال‌های جام جم تولیدی شبکه‌های سراسری بوده و به ندرت شاهد پخش فیلم یا سریالی ساختهٔ این شبکه بوده‌ایم.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا؛ توسلی درباره این خبر گفت: ««اینجا چراغی روشن است» عنوان یک سریال 13 اپیزودی است که برای پخش از شبکه جام‌جم در نظر گرفته شده است. متن‌های این مجموعه هم به تصویب رسیده، اما به خاطر مشکلات‌ تلویزیون هنوز پیش‌تولیدش آغاز نشده است.»

او که در حال حاضر سریال «با من حرف بزن» را برای شبکه تهران آماده پخش دارد، ادامه داد: «"اینجا چراغی روشن است" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی خودم برای گروه فیلم و سریال شبکه جام جم ساخت می‌شود. این مجموعه به شکل اپیزودیک است و هر قسمت یک داستان مستقل را دنبال می‌کند،. در مجموع این سریال در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای است که به نویسندگی افرادی چون علیرضا محمودی‌، آرش محلوجیان‌، محمد رحمانیان‌ و شعله شریعتی نوشته شده است؛ البته خودم هم علاوه بر تهیه‌کنندگی و کارگردانی، کار نگارش را انجام دادم.»

توسلی در پایان با اشاره به داستان سریال «اینجا چراغی روشن است» به گفت: «این مجموعه برای ایرانیان خارج از کشور ساخته می‌شود و هر قسمت آن تمام داستان‌هایی که در ارتباط با ایرانیان خارج از کشور است‌ از جمله مسائل و مشکلاتشان، ‌ علاقه‌هایشان‌، دلبستگی‌هایشان و... را به تصویر می‌کشد.»

تولید و پخش سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی با موضوع ایرانیان نخبهٔ مقیم خارج از کشور، به تازگی در دستور کار شبکه جام جم قرار گرفته است.

در نشستی که 12 شهریور ماه امسال در سالن همایش‌های صداوسیما میان مدیران شبکه‌های تلویزیونی بازار، مستند و جام جم برگزار شد، ساخت مجموعه‌های نمایشی و مستندهایی در مورد ایرانیان نخبه مقیم خارج از کشور در دستور کار قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *