کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چوپان‌های دروغگو در تهران هم کم نیستند!/سالی20هزارحاجی دولتی

24 شهريور 1391 ساعت 0:39

صرفا جهت اطلاع این هفته با کنایه ای به بالا رفتن نرخ ارز شروع شد.


به گزارش جهان، خبرنگار واحد مرکزی خبر از مردم پرسید چه چیزی در کشور با سرعت حرکت می کند و هی بالا و بالاتر می رود.بلافاصله تصاویری از کارتون میگ میگ پخش شد...میگ میگ!

سپس واحد مرکزی خبر بخش هایی از سخنان رییس سازمان حج و زیارت را پخش کرد که در آن موسوی گفته بود با سهمیه بیست هزارتایی وزارتخانه های دولتی برای حج مقابله می کند. موسوی در این سخنرانی این را هم گفته بود که وقتی مردم در صفند چه معنی ای دارد سهمیه ویژه؟

نجف زاده از موسوی تشکر کرد و یادآور شد وقتی هزاران نفر در آرزوی سفر خانه خدا هستند این سهمیه ها ی دولتی چه معنی ای می دهد؟

صرفاجهت اطلاع همچنین  به موضوع برگزاری یک نمایشگاه الکترونیک در مشهد پرداخت و دربخشی از آن دستگاه های کارتخوان حاضر در نمایشگاه را نشان داد که کارت مردم را می بلعیدند!

آیتم بعدی هم کنایه ای به پورمحمدی وزیرسابق کشور و رحیمی معاون اول رییس جمهور بود که هفته گذشته کل کل می کردند. خبرنگار گفت :"یکی به یکی گفت برو تکلیف بیست و یک میلیارد تومنی که در دوران توخرج شده رو مشخص کن.اون هم جواب داد وام دادم به کارمندام.بقیشم دیگه به من مربوط نیست از نفر جدید بپرسید.

 جالبه ها ادم تا اومد سرکارالبته با نیت خالص وصرفا برای رضای خدانه برای به به گفتن کارمندا ، هرچی پول تو سازمانش هست وام بده بعد هم بگه بقیه اش به من مربوط نیست بعدی بره از کارمندا بگیره واقعا جالبه ها.

صرفا جهت اطلاع اما بخش های دیگری هم داشت. کنایه به رییس بیمه که می گفت دولت بهتر است سهمی ازیارانه ها را در اختیار بیمه قرار بدهد و خبرنگار واحد مرکزی خبر با کنایه گفت:آقای رییس بیمه!همین مانده بود شما هم برای این یارانه های مردم نقشه بکشید.

پخش تصاویری از خاوری مدیرعامل سابق بانکی در همایش بانکداری هم سوژه به دست صرفنی ها داده بود تا کامران نجف زاده بپرسد نکند باز هم خاوری با برخی دوستانش در اینجا ارتباطاتی دارد؟

انتقاد از بی نظمی های مجلس و پخش تصاویر التماس ابوترابی برای رای دادن نماینده ها و هجوم آنها برای صحبت کردن و پچ پچ با دولتی هایی که به مجلس آمده بودند و همچنین انتقاد از مسوولان ریاست جمهوری بخاطر اینکه خبرنگاران را به تعداد سی نفر در یک هلی کوپتر هشت نفره نشانده اند بخش دیگری از صرفا این هفته بود.

خبرنگار پرسید هلی کوپتر ندارید یا خبرنگارها زیادی فضولی کرده اند و می خواهید حساب کار دستشان بیاید؟

انتقاد از مزاحمت های تلفنی برای 115 در لرستان و پخش موارد مستندی از سرکار گذاشتن مسوولان و کارمندان صدو پانزده با این نریشن همراه شد که چوپان های دروغگو در تهران هم کم نیستند و اوضاع تنها به لرستان منتهی نمی شود.

جالب ترین بخش صرفا جایی بود که وزرای نیرو و راه و شهرسازی در پاسخ به خبرنگار واحد مرکزی خبر که از آنها زمان ساخت ازادراه تهران شمال و انتقال آب خزر به کویر را می پرسید پاسخ های قابل تاملی دادند.

وزیر نیرو گفت برای انتقال آب به کویر مشکلی نداریم و کلنگ زدیم و باید حالا بررسی شود و وزیر راه هم گفت آزادراه قطعا در دولت دهم تمام نمی شود.

مجری صرفا ابراز خوشحالی کرد که حالا حالاها آب خزر را به کویر نمی کشند و ما می توانیم فعلا دسته جمعی بریم شمال!

نجف زاده به وزیر نیرو گفت می داند برای انتقال آب مشکلی ندارند و کلا اگر هم مشکلی هست از طرف ماست.

بخش پایانی صرفا با آیتم تاثیرگذاری به پایان رسید.تصاویری از آرمیتا و علی در جشنواره فیلم کودک پخش شد که هر دو حوصله شان سر رفته بود و مجری این هفته صرفاجهت اطلاع گفت خوب است که بالاخره بعد از مدتها این دو رسانه دوست داشتنی  را در جایی مربوط به کودکان دیدیم
پخش موزیک و تصاویری از آرمیتا و علیرضا فرزندان شهدای هسته ای هم با سلامی بر مادران صبور این سرزمین همراه شد تا صرفا این هفته چنین تمام شود.


کد مطلب: 244483

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/244483/چوپان-های-دروغگو-تهران-هم-کم-نیستند-سالی20هزارحاجی-دولتی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com