پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

نجات معجزه‌آسا از خودروی له‌شده+عکس

پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 244420
با حضور به موقع نجاتگران آتش نشانی راننده جوان که بر اثر برخورد با یک کامیونت پارک شده در کنار بزرگراه آزادگان به شدت مصدوم شده بود از مرگ حتمی نجات یافت.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری 125، با تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 20 را ساعت 17:45 دقیقه روز گذشته راهی محل حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان بعد از پل آزادراه تهران کرج کرد.
 
حسین حسین بیگی افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: بنا به اظهار شاهدین در محل حادثه یکدستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال عبور از بزرگراه آزادگان بود که کنترل هدایت خودرو را از دست می دهد و با کامیونت پارک شده در کنار بزرگراه که بر اثر بروز نقص فنی متوقف شده بود برخورد کرده و موجب گرفتار شدن راننده خودرو سواری در میان اتاقک درهم پیچیده آن شده بود.
 
وی در ادامه افزود: آتش نشانان که در کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیده بودند، بلافاصله از جاری شدن بنزین از باک خودرو جلوگیری کرده و شلنگ پاره شده گاز خودرو را هم مهار و با قطع سیستم برق خودرو و ایمن سازی محل حادثه با بریدن قطعات آهنین خودرو بوسیله ابزار ویژه عملیات نجات را آغاز کردند.
 
حسین بیگی با اشاره به عملیات آتش نشانان گفت: امدادگران با سرعت عمل خود شروع به نجات راننده مصدوم به نام(ایمان-ر) 29 ساله که بشدت دچار خونریزی شده بود کرده و موفق شدند در مدت زمان کوتاهی وی را از میان اتاقک درهم پیچیده خودرو که در زیر کامیون گرفتار شده بود کنند و وی را از مرگ حتمی نجات دادند.
 
افسر آماده منطقه چهار عملیات علت این حادثه را منوط به نظیه کارشناسان عوامل راهور اعلام کرد.











نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *