پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۸

ناگفته‌هایی تکان‌دهنده از سازمان مخوف/ هرزگي سران و غسل هفتگي

پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب: 244350
«در اين نشست ها نرينه هاي وحشي بايد ذهن خود را باز مي كردند و هرچه مقوله جنسيتي در ذهنشان موجود بود را بايد بالا آورده يعني بيان كرده و جلوي جمع مي خواندند، ما مجبور بوديم كه تمام جزئيات تفكر جنسي مان را با تمام ريزه كاري هاي آن به طور كتبي نوشته جلوي جمع مي خوانديم.»
به گزارش جهان، کیهان نوشت:
يك عضو جدا شده گروهك تروريستي منافقين مي گويد؛ در سازمان جلسه غسل هفتگي و اعترافات جنسي داشتيم و اگر كسي شركت نمي كرد مجازات و تحقير مي شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، غسل هفتگي، عنوان جلساتي بود كه هر هفته و در روزي خاص برگزار مي شد و در آن تمامي اعضاي گروهك منافقين دور هم جمع شده و تفكرات مسائل جنسي خود در طول هفته گذشته را عنوان مي كردند(!)

فلسفه برگزاري چنين جلساتي در گروهك تروريستي منافقين از آنجا نشأت مي گيرد كه سركردگان اين فرقه تروريستي به رغم شهوتراني و ارتكاب انواع خيانت به اعضا، ازدواج اعضا را امري قبيح دانسته و تمامي اعضاي گروهك را از ازدواج و حتي فكر كردن به آن منع كرده و براي پيشبرد اهداف شان جلسات غسل هفتگي را برگزار مي كردند.

سركردگان گروهك تروريستي منافقين در ابتدا دفترچه هايي را به اعضا مي دادند، و اعضاي گروهك نيز موظف بودند افكار و تمايلات جنسي خود را كه در طول هفته با آن مواجه شده بودند در اين دفترچه بنويسند و در جمع آن را بخوانند(!)

يك عضو گروهك تروريستي منافقين كه تمايل به افشاي نامش نداشت در اين خصوص گفت: «سركردگان اين گروهك تروريستي يك روز در هفته را به اين جلسه عجيب و احمقانه اختصاص مي دادند و از سوي مريم رجوي دفترچه اي به عنوان هديه و براي ثبت تفكرات جنسي به اعضاي اين گروهك تروريستي داده شده بود. پديده غسل هفتگي به عنوان يك هديه از سوي سركردگان براي زنان و مردان اين گروهك تروريستي جا افتاده بود.»

عضو سابق منافقين در ادامه مي گويد: «در اين نشست ها نرينه هاي وحشي بايد ذهن خود را باز مي كردند و هرچه مقوله جنسيتي در ذهنشان موجود بود را بايد بالا آورده يعني بيان كرده و جلوي جمع مي خواندند، ما مجبور بوديم كه تمام جزئيات تفكر جنسي مان را با تمام ريزه كاري هاي آن به طور كتبي نوشته جلوي جمع مي خوانديم.»

اين عضو گروهك تروريستي منافقين خطاب به مريم رجوي مي گويد: «مگر شركت در همين نشست هاي به اصطلاح غسل هفتگي اجباري نبود؟ اگر كسي شركت نمي كرد او را چكار مي كرديد؟ چرا من و امثال من مجبور بوديم كه از مسايل كاملا شخصي خود در حضور آن همه آدم ديگر پرده برداريم. اگر كسي مي گفت من نمي خواهم در اين نشست ها شركت كنم او را چه كار مي كرديد؟ مطمئنا نوازشش نمي كرديد. مگر عدم شركت در اين نشست و نشست هاي ديگر مانند عمليات جاري و ديگ و ديگچه و ... معيار شما براي مارك زدن به افراد نبود؟ مگر هر كه شركت نمي كرد به او لقب جاسوس و ضد گروهك و ... را نمي داديد؟ مگر شما و گردانندگان گروهك تروريستي منافقين همين گزارش ها را به عنوان سند جرم اخلاقي بعدها عليه كساني كه قصد جدايي داشتند استفاده نمي كرديد؟ مگر به هنگام تحويل نيروهاي جدا شده به كمپ آمريكايي ها در عراق همين گزارش ها را به عنوان سند جرايم اخلاقي به همراه نفر تحويل مقامات آمريكايي در كمپ نمي داديد؟»

يادآور مي شود اين رويكرد سركوبگرانه و تحقيرآميز در حالي است كه در راس سازمان انواع انحرافات اخلاقي و خيانت افراد به يكديگر در جريان بود به نحوي كه مريم قجر عضدانلو از همسري ابريشمچي، به همسري مسعود رجوي درآمد و طبق تصاوير موجود ابريشمچي را مجبور كردند كه در مراسم واگذاري همسر وي به رجوي براي اين اتفاق كف بزند. افراد ديگري كه از اين دستورها اطاعت نمي كردند سر به نيست مي شدند تا سران سازمان آسان تر به هرز گي هاي خود برسند.
   
   
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر منافق
بنام خدا
سلام ؛ به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد با صدور حکمی، عبدالله جعفرعلی جاسبی را به عنوان عضو شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها منصوب کرد؟! جاسبی که این همه ............در دانشگاه آزاد دارد و حتی در مقابل ............ ! آیا چنین کسی لایق اسلامی کردن دانشگاهها می تواند باشد ؟! خودتان قضاوت نمایید . پیامبر اسلام (ص) فرمودند زگهواره تا گور دانش بجوی . و جاسبی گفته است زکارمندی به بعد دانش نجوی !
منافق کسی است که از اسرار دیگران با نیرنگ آگاه می شود وسپس آنها را با تهدید ابرو مورد سو استفاده شخصی و استفاده ضد دینی قرار می دهد
Qatar
آنچه که به نام منافقین در مملکت رایج شده برای مقطع سالهای ابتدایی جنگ و قبل از آن بود . پس از حرکت و اخراج و فرار آنها به عراق و حتی از زمان شروع ترورها آنها دیگر نه شرعا و نه عرفا و نه عقلا منافق نبودند بلکه محارب بودند و حکمش هم اعدام است . میدانید حکم منافق اعدام نیست . چرا ؟ چون کسی از نفاقش با خبر نیست . اگر همه بدانند که کسی منافق است دیگر به او منافق نمی گویند . منافق مومن و هم وطن و همکاری است که تمایلات و افکار و عقاید واقعی خود را که مخالف شما است پنهان میکند به طوری که شما هیچ وقت به واقعیت های او پی نمی برید لذا مسعود رجوی و افراد گروهک او که همه جوره چهره شناخته شده ای هستند و حتی آمریکائی ها آنها را تروریست میدانند عنوان منافق به ایشان همانند عنوان قهرمان تیراندازی دادن به گانگسترها است ..... . دستهایی که نمی خواهد موضوع منافقین خاتمه پذیرد . ...مردم بیدار باشید.
Hungary
وای وحشتناکه. خدا لعنتشون کنه. این مریم قجر هم از طایفه همون قاجارهاست. از خدا بی خبرها.خدا لعنتشون کنه
United States
یکی از راههای حفظ گوسفندان از حمله گرگ این است که یک حکم ماموریت حفظ گوسفندان برای آفا گرگه بزنی تا شاید شرم کند و ملاحظه گوسفندان را داشته باشد.
Italy
مرگ بر رجوی بدبخت
هر کسی کو دور ماند از اصل خویش/باز جوید روزگار وصل خویش