پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

لایحه افزایش تعداد نمایندگان تصویب شد

دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 243935
پس از آن اعضای دولت به بحث و تبادل نظر در خصوص مهم‌ترین مسائل جاری کشور در حوزه‌های داخلی و خارجی پرداختند و تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ کردند.
لایحه اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان از پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی در جلسه دیروز هیات وزیران بود که پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی عصر دیروز یکشنبه در جلسه هیئت وزیران ضمن تقدیر از قهرمانان جانباز و معلول کاروان پارالمپیک ایران که با موفقیت‌های درخشان خود و کسب ده مدال طلا، هفت مدال نقره و شش مدال برنز موجب ارتقای جمهوری اسلامی ایران از رتبه بیست و سوم به یازدهم جهان شدند، قدردانی کرد.

پس از آن اعضای دولت به بحث و تبادل نظر در خصوص مهم‌ترین مسائل جاری کشور در حوزه‌های داخلی و خارجی پرداختند و تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ کردند.

لایحه پروتکل اصلاحی «موافقتنامه کشتیرانی تجاری بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کوبا، تأمین اعتبار پرداخت حق عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی در سال ۱۳۹۱، مجوز امضای مقدماتی موافقتنامه‌های «استرداد مجرمین» و «انتقال محکومین به حبس» میان جمهوری اسلامی ایران و کشور جمهوری خلق چین، مجوز امضای مقدماتی موافقتنامه همکاری دو جانبه برای استرداد، جلوگیری از ورود، صدور و انتقال غیرقانونی اموال فرهنگی – تاریخی بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان، تعیین بهای اراضی، ساختمان‌ها و مستحدثات به منظور محاسبه عوارض نوسازی شهرداری‌ها در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲، لایحه «منابع طبیعی و آبخیزداری»، لایحه اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان آنها و افزودن یک معاونت به ساختار تشکیلاتی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه، تعدادی از پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی در جلسه امروز هیات وزیران بود که پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *