جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

قدرت مقاومت فقط نظامي نيست

دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 243884
معاون دبير کل حزب‌الله لبنان گفت:‌ انشاالله به زوال اسرائيل و رژيم نامشروع آن نزديک‌تر مي‌شويم زيرا دشمن صهيونيستي استمرار و حيات نخواهد داشت و هم‌اکنون نيز در حال از دست دادن حيات خود است لذا جنايات اين رژيم، نابودي آن را نزديک‌‌‌‌تر مي‌سازد.
به گزارش جهان، حجت الاسلام شيخ علي جابر معاون دبير کل حزب‌الله لبنان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره اينکه جريان مقاومت اسلامي در ارتباط با وضعيت‌ فعلي منطقه تا چه حد توانسته موقعيت خود را تقويت کند، گفت: ما در اين مرحله با مقاومت ملت‌هاي اسلامي در مبارزه با دنياي غرب به سرکردگي آمريکا و حکومت‌هاي دست‌نشانده محلي آن در همه سرزمين‌ها و فرهنگ‌هاي اين منطقه و نيز فتنه‌گري‌ها و ايجاد بحران براي محور مقاومت به خصوص در سوريه مواجه هستيم.

وي افزود: مقاومت اسلامي در لبنان همچنان در مقابل تهديدات صهيونيستي، به عنوان يک دژ مستحکم ايستادگي مي‌کند و بعد از نقشه‌هايي که غرب سعي کرده تا در لبنان اجرا کند بازهم مقاومت از راه خود دفاع کرده است.

نماينده حزب الله لبنان در کنفرانس بين‌المللي مقاومت اسلامي تصريح کرد: قدرت مقاومت فقط نظامي نيست بلکه در همه مسائل سياسي و فرهنگي و عرصه‌هاي مختلف ملت بزرگ لبنان و همچنين محور مقاومت اسلامي منطقه حضور دارد.

شيخ علي جابر با اشاره به محوريت جمهوري اسلامي ايران و نقش بزرگ آن در منطقه گفت: مقاومت اسلامي در عراق، سوريه و انقلاب های لبنان و فلسطين به همراه قدرت جمهوري اسلامي ايران در برابر تجاوزات دنياي غرب ايستاده‌ و علاوه بر اين بايد براي رويارويي با ظلم و ستم دشمنان، روح مقاومت و فرهنگ و قدرت مقاومت را به عنوان يک راه صحيح و مشروع، بيش از پيش حفظ کنيم و به خصوص مقاومت اسلامي در لبنان براي اين منظور فعاليت گسترده‌اي را در کل سرزمين لبنان انجام مي‌دهد.

معاون دبير کل حزب‌الله لبنان درباره موقعيت و نقش فعلي اين جنبش اسلامي در اوضاع سياسي کشور لبنان اظهار داشت: حزب‌الله به طبيعت خود، جزئي از مبارزه سياسي در لبنان است و عرصه وسيع و بزرگي را در ميان لبناني‌ها به خود اختصاص داده که فقط متعلق به شيعيان نيست و توجه طوايف غير شيعه را نيز به خود جلب کرده است.

وي افزود: حزب‌الله لبنان اولاً در وضعيت محلي لبنان با فتنه‌گري مبارزه مي‌کند و ثانياً موسسات دولتي و به خصوص زيرساخت‌هاي بزرگ اجتماعي و اقتصادي را در خدمت ملت لبنان مي‌خواهد و ثالثاً بر حفظ همکاري بين سه نيروي نظامي ارتش، پليس و مقاومت به عنوان عناصر قدرت در لبنان براي مواجهه با تهديدات صهيونيستي و همچنين ايجاد يک نيروي قوي در آينده براي رويارويي با دشمن صهيونيستي و دشمنان جديد، تاکيد دارد.

معاون سيد حسن نصرالله بر تحت محاصره قرار گرفتن رژيم صهيونيستي و نقش مقاومت لبنان و فلسطين در زوال سريع اسرائيلي‌ها گفت: ما انشاالله به زوال اسرائيل و رژيم نامشروع آن نزديک‌تر مي‌شويم زيرا دشمن صهيونيستي استمرار و حيات نخواهد داشت و هم‌اکنون نيز در حال از دست دادن حيات خود است لذا جنايات اين رژيم، نابودي آن را نزديک‌‌‌‌تر مي‌سازد.

شيخ جابر افزود: زوال و نابودي اسرائيل، تاکيد هميشگي حضرت امام خميني (رضوان الله تعالي عليه) و حضرت امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) بوده و همانطور که دبير کل حزب الله گفته اسرائيل از خانه عنکبوت نيز سست‌تر است.

معاون سيد حسن نصرالله تصريح کرد: متاسفانه يک اسطوره خيالي در ذهن اعراب و مسلمانان وجود داشت که اسرائيل شکست‌ناپذير است اما الحمد‌لله مقاومت اسلامي با حضور در ميدان نبرد و مواجهه با دشمن، راه جهاد و شهادت را برگزيده و ثابت کرده دشمن از خانه عنکبوت نيز سست‌تر است زيرا عمل ما و همت مجاهدين، همگي براي رضاي خداوند بزرگ صورت مي‌گيرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *