جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۹

۲۰۶ تیپ ۲ ارزان شد+جدول قیمت خودروها

جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب: 243432
برخی از خودرو های داخلی باز هم در هفته ای که گذشت گران شدند اما پژو 206 تیپ 2 که به یکباره قیمت آن روند صعودی به خود گرفته بود ارزان شد.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، پژو 206 در مدل تیپ 2 خود با افتی 500 هزار تومانی به 20 میلیون و 300 هزار تومان رسید. پژو 206 در مدل تیپ 2 در حالی افت قیمت 500 هزار تومانی را به ثبت رساند که همین خودرو در مدل تیپ 6 و اوتومات بار دیگر افزایش قیمت را تجربه کرد و به 32 میلیون تومان رسید. بی تردید خودرویی که در هفته گذشته بیش از سایر خودرو های داخلی از روند صعودی قیمت خود خبر سازی کرد به پژو 207 ارتباط پیدا می کند.

این خودرو در هفته ای که گذشت قیمت آن بسیار بالا رفت و به مرز 36 میلیون تومان رسید. بر این اساس هم اکنون پژو 207 مدل اتومات قیمتی برابر 35 میلیون و 700 هزار تومان دارد و مدل دنده ای آن نیز 27 میلیون تومان به فروش می رسد.

در ادامه فهرست آخرین قیمت خودرو ها که بر گرفته از میانگین فروش آن در بازار داخل است می آید:

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
نهادهای نظارتی رسیدگی کنند
Iran, Islamic Republic of
اقای وزیر یه کاری بکن
Iran, Islamic Republic of
حیف پول که بدی پای اینا...
يعني هر چي مي دوي نمي رسي
Iran, Islamic Republic of
واقعا این افزایش قیمت ها باعث تاسف است و چقدر این روند سریع اتفاق می افتد و به نظر می رسد نظارتی وجود ندارد واقعا چه شده ، با دادن یارانه مردم غرق در گرانی شدند و فاصله فقیر و غنی بسیار زیاد شد آیا در انقلاب اسلامی نباید فاصله فقیر و غنی کمتر شود ، چرا دوره آقای احمدی نژاد اینهمه ... وجود دارد و شما سایت جهان نیوز کم کاری می کنید ، واقعا نگران نیستید قشر کارمند روز به روز ضعیف تر می شود چرا هدفمندی تعطیل نمی شود
Iran, Islamic Republic of
ارزونت منو کشته جیگر !
جدول ایراد دارد.
در ستون قیمت فقط باید تومان نوشته شود نه میلیون تومان، چون میلیون در صفرهای ارقام آمده است.
به عنوان مثال 4900000 تومان درست است نه 49000000 میلیون تومان!
Iran, Islamic Republic of
يعني واقعاً 20 ميليون ارزونه !!! اونم واسه يه ماشين بي كيفيت و نا امن
Iran, Islamic Republic of
جداً اين چه خبري است كه شما كار مي‌كنيد 206 كه 13- 14 ميليون پولش بود حالا 20 ميليون شده بعد شما تيتر مي‌زنيد كه 206 ارزان شد يعني 500 هزار تومان (بعد از 6 ميليون گران شدن) اينقدر مهم است منظورتان از درج اين گونه خبرها چيست؟؟؟؟؟؟