پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

آخرین مهلت دانشجویان انصرافی

چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 243075
معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه مهلت ارسال تقاضای انصرافیهای متقاضی بازگشت به تحصیل ساعت ۲۴ امشب به پایان می رسد، گفت: این مهلت تمدید نمی شود.
به گزارش جهان به نقل از آنا، مجتبی بذرافشان با اشاره به آخرین آمار تعداد کل درخواستهای دانشجویان انصرافی متقاضی بازگشت به تحصیل اظهار داشت: تعداد ۴ هزار و ۲۷۴ نفر متقاضی بازگشت به تحصیل تقاضای خود را به سامانه خدمات آموزشی ارسال کرده اند که از این تعداد یک هزار و ۲۷ داوطلب زن و ۳ هزار و ۲۴۷ داوطلب مرد هستند.

وی ادامه داد: در مقطع کاردانی یک هزار و ۱۴۴ داوطلب، در کارشناسی ناپیوسته ۲ هزار و ۴۴۴ و در مقطع کارشناسی پیوسته ۶۸۶ داوطلب متقاضی بازگشت به تحصیل هستند.

بذرافشان افزود: تعداد داوطلبانی که تاکنون اولویت نخست را برای دانشگاه مقصد، پیام نور انتخاب کرده اند یک هزار و ۵۸۲ نفر، دانشگاه آزاد اسلامی یک هزار و ۴۹ نفر، دانشگاههای غیردولتی - غیرانتفاعی ۵۷۸ نفر و دانشگاه جامع علمی کاربردی ۷۱۱ نفر است.

وی همچنین به متقاضیان انصرافی از دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: تاکنون ۹۶۲ داوطلب متقاضی بازگشت به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی تقاضایشان را ارسال کرده اند.

معاون سازمان امور دانشجویان درباره زمان بررسی تقاضاهای داوطلبان متقاضی بازگشت به تحصیل خاطرنشان کرد: بررسیها از هفته آینده آغاز خواهد شد و نتیجه قبولی یا عدم قبولی هر تعداد داوطلب که مورد پذیرش قرار گرفت بلافاصله بعد از بررسی اعلام خواهد شد تا حداکثر مهرماه در کلاسهای درس حاضر شوند.

بذرافشان در خاتمه تاکید کرد: ۱۵ شهریورماه آخرین مهلت ارسال تقاضای انصرافیهای متقاضی بازگشت به تحصیل است و این مهلت تمدید نمی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *