سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

علی مظاهری: خداحافظ بوکس!

سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 241650
علی مظاهری، پرچمدار کاروان ورزشی المپیک ایران، در بازی های المپیک لندن، در همان مبارزه اول باخت اما وزارت ورزش با این توجیه که در حقش ناداوری شد، از او تجلیل کرد. با این حال مظاهری از این تجلیل ناراضی است تا حدی که می خواهد بوکس را برای همیشه کنار بگذارد.
به گزارش جهان، مظاهری به سایت جام جم ورزشی گفته است: «مردم ایران و طرفداران بوکس جهان دیدند که چقدر آشکار داوران حق مرا برابر بوکسور کوبایی پایمال کردند. این بی انصافی آنقدر مشخص و واضح بود که حتی رئیس فدراسیون جهانی هم بابت آن عذرخواهی و داوران متخلف را مجازات کرد. مسئولان ورزش کشورمان هم به جای اعتراض و اقدامی اساسی برای گرفتن حق ورزشکارانی مثل من، قول پرداخت پاداشی ویژه در بازگشت از المپیک را دادند.»
 
 اما حالا این پاداش او را راضی نکرده: «در مراسم تجلیل از قهرمانان این پاداش، یک خودروی تیبا اعلام شد. در عمل یک چک 5/12 میلیون تومانی به من دادند. من انتظار ندارم همان پاداشی را بگیرم که مدال آورانمان گرفتند ولی حق بدهید اگر آن ناداوری نبود، حتما فینالیست المپیک می شدم. حالا چنین برخوردی با من منصفانه است؟» 
 
مظاهری با این توضیحات خداحافظی کرده است: «به هر حال از آنها به خاطر این هدیه و حقوق 450 هزار تومانی زمان تمرین های تیم ملی وی البته بلیت رفت و برگشتم به تهران و کرمانشاه تشکر می کنم و از اینکه طی این همه سال در حق خانواده ام اجحاف کرده ام، پشیمانم و از این پس دیگر این کار را تکرار نخواهم کرد و از بوکس خداحافظی می کنم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درسته که میگن درحقش ناداوری شده ولی معلوم هم نیست که تاپای فینال میرسیده. خودشون کلاشون را قاضی کنن. ثانیا یک بازیکن اگه واقعا اینقدر به خودش اطمینان داره دیگه با امثال ناداوری هم نمیتونن از گردونه خارجش کنن چون بهترینه./