پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

افزایش قدرت لابی ایران در اسرائیل!

جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 240926
پایگاه اینترنتی روزنامه یدیعوت آحارونوث در گزارشی از افزایش اعتراضات نسبت به جنگ علیه ایران پرده برداشت.

به گزارش جهان به نقل از ایران، طبق این گزارش، دهها نفر از معترضان جنگ بر علیه ایران در بیرون منزل ایهود باراک وزیر دفاع اسرائیل به مدت چندین هفته حضور یافته اند و این اعتراضات اکنون به یک امر نسبتا عادی مبدل شده است. در عکس های منتشر شده از این اعتراضات، در دستان معترضان پلاکاردهایی با مضمون "جنگ با ایران را نمی خواهیم" به چشم می آید. همچنین تعدادی از معترضان نسبت به برقراری چادرهایی در محوطه منزل ایهود باراک اقدام کرده اند.
رانی بلیر که یکی از سران معترضان است، ایهود باراک را "دیوانه" توصیف کرد و گفت: ما آنقدر اینجا می مانیم تا او بفهمد که شرایطش مناسب نیست. معترضان در واقع صدای مردم هستند.
گفتنی است که چند روز پیش نیز مقاله ای با عنوان "لابی ایران در اسرائیل" در پایگاه های معتبر اینترنتی رژیم صهیونیستی به قلم استیون پلوت منتشر شد تا بتواند مخالفان جنگ با ایران را تحت تاثیر "لابی ایران" نشان داده و مخالفان را به سکوت وادارد، امری که در اجرای آن موفقیتی حاصل نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *