جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

حاشیه‌ های دربی 75 / دستگیری عاملان بازار سیاه بلیط فروشی

جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 240881
در فاصله 7 ساعت و نیم تا آغاز دربی پایتخت، حدود 15 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته ششم لیگ برتر از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.
 
* بلیت‌فروشی از ساعت 7 صبح آغاز شد و در فاصله 7 ساعت و نیم تا شروع بازی حدود 15 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. تعداد تماشاگران استقلال و پرسپولیس تقریبا یکسان است.
 
* اطراف ورزشگاه آزادی ازدحامی دیده نمی‌شود.
 
* چمن ورزشگاه آزادی صبح امروز کوتاه شد و با غلطک‌های مخصوص آماده دربی 75 شد.
 
* حدود 30 ماشین آتش نشانی در اطراف ورزشگاه آزادی دیده می‌شود.
 
* کری هواداران دو تیم از همان دقایق ابتدایی شروع شده است. هواداران به تشویق تیم‌های خود می‌پردازند و علیه همدیگر شعار می‌دهند.
 
* روبه‌روی جایگاه و بین هواداران پرسپولیس و استقلال فاصله کوچک در نظر گرفته شده تا درگیری بین تماشاگران دو تیم به وجود نیاید.
 
* بیرون ورزشگاه مأموران لباس شخصی از فروش بلیت در بازار سیاه جلوگیری می‌کنند. چند نفر هم که اقدام به فروش بلیت‌های 5 هزار تومانی به قیمت 10 هزار تومان می‌کردند دستگیر شدند.
 
* مأموران هلال احمر نیز در ورزشگاه آزادی به همراه همیاران هوادار حضور دارند.
 
* صندوق‌هایی در بیرون ورزشگاه برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان در نظر گرفته شده است.
 
* پلاکاردهای مخصوصی از طرف هواداران دو تیم به ورزشگاه آزادی آورده شده است. استقلالی‌ها با پلاکاردی بزرگ مبنی بر اینکه "قلب ایران به عشق قهرمانی استقلال می‌تپد" و پرسپولیسی‌ها با پلاکارد‌ "ما قهرمانیم" تیم خود را تشویق می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خبر اصلی اینه:
آیا میدانید پرسپولیس در عدد 4 گیر کرده است. سه هفته است که با 4 گل زده فقط 4 امتیاز دارند و امروز اگر ببازند علاوه بر اینکه تعداد باختهایشان به 4 میرسد تفاضل گل آنها هم منفی چهار میشود. در جدول هم در رده 4 4 یعنی 16 قرار دارند به این میگن یه تیم 4444444444444444444444444444444444