پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اعتراض شدید علی دایی به داوری

پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب: 240854
دیدار تیم‌های فوتبال راه آهن و فولاد خوزستان با اعتراض‌های شدید سرمربی تیم راه آهن به نحوه قضاوت داور و سر دادن شعار "داور بی عدالت" توسط هواداران این تیم پیگیری شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دیدار تیم‌های راه آهن و فولاد خوزستان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 19:10 امروز پنجشنبه در ورزشگاه اکباتان تهران آغاز شد. بخشی از حواشی این بازی در زیر می‌آید:

* حدود 2 هزار نفر از هواداران تیم راه آهن و 200 نفر از هواداران تیم فولاد برای تماشای بازی در ورزشگاه اکباتان حاضر شده بودند.

* پیش از شروع بازی ماموران نیروی انتظامی در هنگام ورود خبرنگاران به ورزشگاه کیف آنها را مورد بازرسی قرار دادند که این موضوع با اعتراض شدید چند نفر از خبرنگاران همراه شد. هنگامی که غلامرضا بهروان، سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال این صحنه را دید، اعلام کرد این کار مشکلی ندارد، از ماموران نیروی انتظامی خواست کیف خبرنگاران را هم بازرسی کنند.

* مطابق معمول افراد متفرقه بخش زیادی از صندلی‌هایی که اختصاص به جایگاه خبرنگاران ورزشگاه اکباتان داشت را در اختیار گرفته بودند.

* غلامرضا جباری، داور بازی در دقیقه 30 خطای فرشید کریمی روی آرش افشین را پنالتی به سود تیم فولاد اعلام کرد که این موضوع اعتراض شدید علی دایی و سایر نیمکت نشینان تیم راه آهن را به دنبال داشت.

* در دقیقه 33 بازی مجتبی شیری روی سانتر سیدعلی حسینی توانست دروازه تیم فولاد را باز کند که کمک داور بازی گل راه آهن را آفساید اعلام کرد. این موضوع اعتراض و فریادهای شدید علی دایی را خطاب به داور و داور چهارم بازی به دنبال داشت.

* سیستم آب‌پاش زمین چمن ورزشگاه اکباتان که در کنار زمین قرار دارد، در دقیقه 36 بازی برای لحظاتی شروع به پاشیدن آب به درون زمین کرد که این موضوع تعجب همه به ویژه علی دایی را به همراه داشت.

* در دقیقه 41 بازی به دلیل اعلام خطای بازیکن راه آهن روی بازیکن تیم فولاد هواداران تیم راه آهن به طور یکپارچه شعار "داور بی عدالت" را در ورزشگاه سر دادند که این شعارها با اعتراض برخی از لیدرهای راه آهن به داور بازی مبنی بر اینکه "آقای داور اگر نمی توانی بدوی، چرا قضاوت می کنی"، همراه شد.

* کارت زردی که داور در دقیقه 43 بازی به بازیکن راه آهن نشان داد اعتراض شدید علی دایی را به همراه داشت که این موضوع باعث شد حتی سرمربی تیم راه آهن برای بیان اعتراض خود وارد زمین چمن ورزشگاه شود. در این صحنه بلافاصله داور چهارم بازی به سمت دایی آمد و از او خواست به داخل محوطه فنی مربیان برود. این حرکت سرمربی تیم راه آهن با شعارهای هواداران این تیم همراه شد.

* در وقت‌های اضافی نیمه اول امید خالدی، بازیکن تیم فولاد با علیرضا عباسفرد، بازیکن تیم راه آهن درگیری لفظی شدیدی داشتند که بازیکنان ذخیره راه آهن مانع از درگیری فیزیکی این دو بازیکن در کنار زمین شدند.

* پس از پایان نیمه اول بازی مولایی، مربی بدنساز تیم راه آهن برای اعتراض به نحوه قضاوت بازی به سمت تیم داوری رفت که نیمکت‌نشینان تیم راه آهن مانع از نزدیک شدن وی به داوران شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *