سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

شلیک ۴۶ گلوله پلیس بر سینه مرد+تصاویر

چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 240613
پلیس ایالت «میشیگان» آمریکا، یک مرد بی‌خانمان را به جرم ممانعت از اجرای دستوراتش، هدف 46 شلیک مرگبار گلوله قرار داد.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، بعد از اینکه 6 پلیس آمریکایی یک مرد بی خانمان را که در یک پارکینگ از دستورات آنها سرپیچی کرد و چاقوی خود را به زمین نینداخت، 46 بار هدف شلیک گلوله قرار دادند، تحقیقات درباره خشونت پلیس در ایالت «میشیگان» آمریکا به جریان افتاد.
 


ویدئوهای غیر حرفه ای ضبط شده، درگیری مرگبار میان پلیس شهر «ساگیناو» در میشیگان و «میلتون هال» 49 ساله را بعد از تماس تلفنی این مرد بی خانمان با پلیس متعاقب دعوای او با کارمند یک فروشگاه به تصویر کشیده است؛ پلیس در حالی هال را پیدا کرد که او با یک چاقو مشغول قدم زدن در یک پارکینگ در نزدیکی فروشگاهی بود که با کارمندش دعوا کرده بود.
 


این ویدئو نشان می دهد که افسران پلیس بعد از اینکه در واکنش به درخواست های مکررشان از این مرد آشفته برای کنار گذاشتن چاقویش با ممانعت وی روبرو شدند، وی را هدف رگبار قرار دادند؛ مادر هال تیراندازی پلیس به سوی پسرش را «تیم تیراندازی در لباس پلیس» توصیف کرده است.
 


این مرد آمریکایی در تاریخ اول جولای سال جاری میلادی در پارکینگ شهر ساگیناو هدف شلیک مرگبار پلیس قرار گرفت و متعاقب این تیراندازی، تحقیقات درباره استفاده افراطی پلیس از زور و قدرت حداقل 6 هفته طول کشیده و منجر به ایجاد خشم و بی صبری ساکنان شهر 50 هزار نفری ساگیناو در ایالت میشیگان شده است.
 
پلیس این شهر اعلام کرده است که هال (این مرد بی خانمان آمریکایی) تنها یک درگیری با یکی از کارمندان یک فروشگاه داشته و در ویدئوی ضبط شده شنیده می شود که او می گفت: «اسم من میلتون هال است؛ من فقط با 911 تماس گرفتم؛ اسم من میلتون است».
 
بر اساس این خبر، در ادامه این ویدئو شنیده می شود که یکی از افسران زن پلیس آمریکا خطاب به هال می گوید که «چاقویت را به زمین بینداز"، اما هال در پاسخ می گوید که «من نمی توانم چاقو را به زمین بیندازم»؛‌ نهایتا در این ویدئو دیده می شود که هال به سمت چپ حرکت می کند و هدف رگبار گلوله قرار می گیرد و حداقل صدای 30 شلیک در این فیلم شنیده می شود.
 


دادستان شهر ساگیناو در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «سی ان ان» اعلام کرده است که پلیس ظاهرا به این دلیل شروع به تیراندازی کرده است که هال تهدید به تهاجم به سوی پلیس کرده بود.
 
دادستان و پلیس این شهر آمریکایی هم اکنون مشغول تحقیق درباره این تیراندازی هستند و رئیس پلیس شهر ساگیناو نیز اعلام کرده که هال که یک فرد مهاجم بوده که نه تنها با پلیس دپارتمان او، بلکه با مقامات و پلیس کل شهر سابقه درگیری طولانی داشته است.
 
در ادامه این خبر آمده است که این مرد بی خانمان پیشتر نیز به جرم ولگردی بازداشت شده بود؛ مادر این مرد آمریکایی نیز اعلام کرده که پسرش بیمار روانی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *