جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

خانواده ۷۰۰ نفری به مناسبت عیدفطر +عکس

چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۴۰
کد مطلب: 240532
اعضای یک خانواده ۷۰۰ نفری مالزیایی درحالی به مناسبت عید فطر دور هم جمع شدند که تعدادی از آنها از کشورهای دور خود را به این جشن رسانده بودند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، اعضای یک خانواده 700 نفری در مالزی به مناسبت آنچه که آنها اتحاد مجدد این خانواده بزرگ نامیدند در روز عید فطر دور هم جمع شدند.

«شیخ علاء الدین ابوبکر» رئیس این طایفه بزرگ گفت: این 683 نفر متعلق به 100 خانواده از تبار «پهلوان کامپونگ پایا» بنیانگذار روستای «توک نای دین» که روستای پدری آنها محسوب می‌شود هستند.

وی همچنین گفت: ما فقط می‌دانیم که جد ما در سال 1792 از تایلند به مالزی آمده و آرامگاه وی در پهلوان پایا قرار دارد.

براساس این گزارش، مسلمانان مالزی که اکثریت این کشور 27 میلیون نفری را تشکیل می‌دهند هر ساله و به مناسبت روز عید فطر و پایان یک ماه روزه داری طبق یک آیین سنتی به زادگاه‌های خود سفر می‌کنند و با سایر اعضای خانواده خود دیدار می‌کنند.


این سی و نهمین مرتبه دیدار سالانه اعضای خانوداه توک نای دین است که بعضی از اعضای آن از آمریکا، انگلیس، عربستان و مکزیک در آن حضور یافته بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *