پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دستگيري 700 معتاد پرخطر و خرده‌فروش مواد

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 240438
رييس پليس پيشگيري پايتخت با اشاره به اجراي طرح برخورد با معتادان پرخطر و خرده‌فروشان مواد مخدر، از دستگيري 700 تن از اين افراد در محدوده بازار تهران خبر داد.
به گزارش جهان، سرهنگ محسن خانچرلي در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: در راستاي اجراي تدابير فرمانده انتظامي تهران بزرگ و بنا به درخواست شهروندان تهراني در خصوص برخورد با معتادان پرخطر و خرده‌فروشان مواد مخدر، ماموران انتظامي سركلانتري هفتم با همكاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اقدام به اجراي طرح ويژه برخورد با معتادان و فروشندگان مواد مخدر كردند.

رييس پليس پيشگيري پايتخت تصريح كرد: اين معتادان پرخطر با پرسه‌زني در محدوده‌هاي بازار تهران باعث ايجاد ناامني در اين منطقه شده بودند كه روز سه‌شنبه 700 نفر از آنها توسط سوي ماموران انتظامي تهران بزرگ شناسايي و در يك عمليات هماهنگ دستگير شدند كه از افراد دستگير شده مقادير متنابهي مواد مخدر سنتي و صنعتي نيز كشف شده است.

وي به ايسنا گفت: با هماهنگي‌هاي انجام شده در اين خصوص با مقام قضايي مقرر شده است افراد دستگير شده براي بازپروري و ترك اعتياد به مراكز و كمپ‌هاي مجاز ترك اعتياد منتقل شوند كه اميدواريم در اين راستا سازمان‌ها و نهادهاي مرتبط با پليس همكاري لازم و مفيد را داشته باشند.

خانچرلي خاطرنشان كرد: اين طرح در روزهاي آتي نيز ادامه خواهد داشت و شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده موارد مشكوك و مشهود مراتب را از طريق تلفن مركز فوريت‌هاي پليسي 110 و كلانتري‌هاي محل به پليس گزارش دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *