جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رویت بشقاب‌ پرنده‌ در انگلیس+عکس

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب: 240341
در حالی که مقامات انگلیسی حضور بشقاب‌پرنده‌ها در آسمان بریتانیا را تایید کرده‌اند، وزارت دفاع این کشور اعلام کرده آنها تهدیدی علیه امنیت بریتانیا محسوب نمی‌شوند.
به گزارش مشرق؛ فارس به نقل از روزنامه تلگراف نوشت : «دیکین» رئیس مرکز کنترل هوایی انگلیس در گفت‌وگو با رادیو 4 بی‌بی‌سی با تایید وجود اجسام پرنده ناشناس یا بشقاب‌پرنده‌ها (UFO) در آسمان این کشور، گفت: "گاها اجسامی که از الگوی پروازی مشخصی پیروی نمی‌کنند (در آسمان انگلیس) شناسایی شده که زیاد وقت ما را نمی‌گیرند؛ حداکثر یکی از آنها در ماه رؤیت می‌شود."

اظهارات دیکین در حالی مطرح می‌شود که وزارت دفاع انگلیس اعلام کرده این اجسام طی سال‌های گذشته تهدیدی برای امنیت بریتانیا نبوده و بنابراین وزارت دفاع دیگر درباره آنها تحقیق نخواهد کرد.

یک سخنگوی وزارت دفاع انگلیس گفت: گزارش‌های 50 سال اخیر درباره بشقاب‌پرنده‌ها تاکنون حاکی از این است که آنها تهدید بالقوه‌ای برای بریتانیا محسوب نمی‌شوند.



وی افزود: وزارت دفاع انگلیس قادر نیست تا ماهیت این اجسام را آشکار کند و از تحقیقات بیشتر درباره آنها سودی حاصل نخواهد کرد.

بنابر این گزارش، وزارت دفاع انگلیس قصد دارد تا بودجه‌ای که صرف بررسی ماهیت پرواز‌های ناشناس و بشقاب‌پرنده‌ها می‌شود را هزینه پروژه‌هایی که که اعتقاد دارد تهدید واقعی علیه امنیت انگلیس است،‌ کند.

گفته مشود بخش مسئول در امور بشقاب‌پرنده‌ها، سالانه 44 هزار دلار هزینه برای وزارت دفاع دربردارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *