پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۷

سواحل خصوصی شمال؛ بفرمائید! + تصاویر

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 240119
یکی از اصلی ترین معضلات این سواحل اختصاصی ، اختلاط دختران و پسران در برخی از این سواحل است که به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی و نهاد های نظارتی ،چند سالی است به امری طبیعی در این شهرک های تفریحی تبدیل شده.
برخی از سواحل اختصاصی شهر های شمالی کشور به تازگی میزبان موج جدیدی از بی بند و باری های دختران و پسران در ماه مبارک رمضان بوده است.
 
به گزارش جهان به نقل از  صراط، برخی از شهرک های ساحلی شمال کشور که به دلیل محصور بودن اطراف آن اجازه کنترل و ورود به آنها به نیروی انتظامی داده نمی شود، طی یک ماه گذشته و در خلال ماه مبارک رمضان شاهد فجیع ترن بی بند و باری های برخی افراد ساکن در این سواحل اختصاصی بوده است .
 
دهکده های ساحلی اغلب با احداث چند ویلای اختصاصی در کنار دریا، تاسیس می شوند و به دلیل آنکه تعداد محدودی از افراد، مالک زمین ها و سواحل نزدیک به این شهرک ها هستند ، اغلب به صورت یک منطقه آزاد و بدون نظارت پلیس و نیروی های انتظامی اداره می شوند و همین دلیل هم سبب شده تا تعدادی از افراد سودجو که به دنبال بهانه ای برای به فساد کشیدن مناطق تفریحی کشور هستند با حضور در این مراکز فضا را برای اجرای بی بند و باری های اخلاقی آزاد ببینند.
 
یکی از اصلی ترین معضلات این سواحل اختصاصی، اختلاط دختران و پسران در برخی از این محدوده است که به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی و نهاد های نظارتی ،چند سالی است به امری طبیعی در این شهرک های تفریحی تبدیل شده و ساکنان این شهرک ها می توانند به صرف تملک یکی از ویلاهای این مناطق ساحلی، به سادگی خود را در یکی از آزاد ترین سواحل دنیا ، بدون حضور نیروهای انتظامی و نهاد های کنترلی کشور حس کنند .
 
برگزاری آزادانه پارتی های شبانه و گردهم آمدن های بی قاعده تیپ خاصی از دختران و پسران هم یکی دیگر از معضلاتی است که این شهرک های تفریحی با آن دست و پنجه نرم می کنند و طبق برخی آمار های تایید نشده در بعضی از فصول سال ، که مناطق شمالی از حجم کمتر گردشگر برخوردار است، این شهر ها مکان مناسبی است برای برگزاری های پارتی های مختلط شبانه که طی سال های گذشته ماه مبارک رمضان هم به این فصل ها اضافه شده است.
 
لازم به ذکر است که این سواحل اختصاصی در محل طرح های سالم سازی دریا هم قرار دارد، اما به دلیل عدم کنترل نهاد های نظارتی متاسفانه مشاهده می شود که در پاره ای از مواقع برخی تصاویر از این سواحل نیمه خصوصی در اختیار سایت های غیراخلاقی و کاربران شبکه های اجتماعی قرار می گیرد، که با توجه به جنبه نگران کننده اجتماعی آن ،لازم است کنترل بیشتری توسط نیروهای انتظامی و امنیتی کشور روی فعالیت این
دهکده ها و سواحل اختصاصی صورت گیرد .
 
جهان نيوز از انتشار تصاویر اقدامات خلاف شئون اسلامی و ایرانی حتی به صورت محو شده، اکراه دارد اما با توجه به اینکه بسیاری اوقات نهادهای مسئول بی تفاوتی را به  سختی اجرای قانون را ترجیح می دهند و جز با فشار رسانه ها و نیروهای ارزشی دست به کار انقلابی نمی زنند، جهان نیز خود را ملزم به انتشار دست کم چند تصویر معمولی از سواحل شمال می داند تا شاید در این زمینه اقدامی درخور صورت گیرد.

تصاویر زیر تنها بخشی از اقدامات خلاف اخلاقی است که در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی به صورت شفاف به نمایش در آمده است!











نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هر کس به خون شهداء و امام و رهبری خیانت می کند جوابش را از خدا بگیرد که می گرید ما شهید ندادیم که لخت کنار ساحل باشیم پس فرق حکومت اسلامی با دوران پهلوی چیست چرا انقلاب کردیم .
Iran, Islamic Republic of
کجای این عکسها منطقه خصوصی است اگر در عکس مشاهده کنید چادرهای در اب مخصوص منطقه سالم سازی است که در آنجا هم نیروی انتظامی مستقر است ولی نیروی انتظامی پول بیت المال را میگیرد و بعضا هیچگونه سرویس دهی انجام نمی دهد
Iran, Islamic Republic of
من چند روز تعطیلات گذشته (عید فطر) شمال بودم
صحنه هایی که این بار در این مسافرت از بی حجابی دیدم نسبت به سال های قبل که نه نسبت به عید 1391 هم بدتر شده بود البته کمی هم به خاطر گرمای هواست
اما به نظر من برخورد انتظامی با مسئله حجاب اصلا جواب نمی ده و بدتر هم می شه!
United States
آقا بنویسید اینها مسافرند و شمالی نیستن.
خدا لعنت کند مسئولان و کسانی که این بسترها را آماده میکنند
من شمالی هستم و در شهرستان رودسرکه نزدیک به70کیلومتر ساحل داره زندگی می کنم.این طرح سالم سازی دریاست که وقتی مسافرمیاد اینطوری خودش رو وارد دریا میکنه.هیچ وقت بومی اینجا این کارو نمیکنه.
متاسفانه نیروی انتظامی در اینجا بی خیال هست.
اگر نیاز به توضیح بیشتر و عکس باشد در خدمت هستم
Iran, Islamic Republic of
سلا بشما هموطن باغیرت وعزیزوقدردان نعمت که خودتو گم نمیکنی