پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

بی‌بی‌سی در راهپیمایی روز قدس مات شد

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 239941
حضور امروز مردم ایران در راهپیمایی روز قدس شبکه‌ دولتی بی‌بی‌سی انگلیس را وادار کرد تا در این رابطه تصمیم به سکوت کامل خبری بگیرد.

 به گزارش جهان به نقل از فارس، در حالی که مردم کشورمان امروز هم با حضور میلیونی خود در خیابان‌های شهرهای سرتاسر ایران یکبار دیگر بر اتحاد و همبستگی خود با مردم فلسطین تاکید کردند، شبکه بی‌بی‌سی که گویی مات این حضور گسترده شده، ترجیح داده در قبال این حضور گسترده سکوت پیشه کند.
 
حضور مردم ایران در راهپیمایی امروز به حدی گسترده بود که اکثر مطبوعات و رسانه‌های بزرگ دنیا به بازتاب خبر آن پرداختند. در این میان شرکت گسترده مردم حتی روزنامه‌های صهیونیستی نظیر «یدیعوت آحارانوت»، «جروزالم‌پست» و «تایمز اسرائیل» را نیز به واکنش واداشت، به نحوی که همه این روزنامه‌ها برای توصیف حضور مردم ایران از واژگانی چون «انبوه»، «گسترده» و «پرتراکم» استفاده کردند.
 
با این وجود، شبکه بی‌بی‌سی که تریبون رسمی دولت انگلیس به شمار می‌آید، تا زمان تنظیم این گزارش بدون انعکاس حتی یک خبر مرتبط با راهپیمایی امروز مردم ایران، سکوت مطلق را در پیش گرفته است.
 
این وضعیت بیش از همه در شبکه بی‌بی‌سی فارسی به چشم می‌آید، چراکه این شبکه همواره تلاش می‌کند خود را انعکاس‌دهنده اخبار کامل ایران جلوه دهد. با این وجود این شبکه نه در بخش‌های خبری امروز و نه در پایگاه اینترنتی خود هیچ اشاره‌ای به حضور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس نکرده است.
 
به نظر می‌رسد این شبکه که گوشی شنوا و حساس برای هر گونه انتقاد از اوضاع داخلی ایران دارد، هرگاه پای حمایت‌های مردمی و حضور ملت در صحنه‌ انقلاب در میان است، ترجیح می‌دهد چشمانی نابینا داشته باشد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تاچشم اجنبي ها و مزدوران صهيونيسم كور شود