سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

'شكارچی شنبه' فردا در تلویزیون

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب: 239701
13 فیلم سینمایی و تلویزیونی در تعطیلات آخر هفته از شبكه های سیما پخش می شود كه بسیاری از این آثار به موضوع فلسطین و اشغال قدس شریف اختصاص دارد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام روز چهارشنبه معاونت سیما، از میان این آثار می توان به فیلم سینمایی 'شكارچی شنبه' اشاره كرد كه قرار است طی دو روز، سه بار(دوبار از شبكه یك سیما و یك بار از شبكه نمایش) پخش شود.
 
زمان پخش این فیلم ها از شبكه های سیما به شرح زیر است:
 
** شبكه یك
 
- فیلم سینمایی 'شكارچی شنبه' ساعت 22 روز پنجشنبه پخش می شود؛ این فیلم داستان كودكی است كه پس از دیدار با پدربزرگ خود به شناخت جدیدی از هستی دست می‌یابد.
 
علی نصیریان، امیریل ارجمند، دارین حمزه، آرسینه سوكیاسیان و مهدی فقیه در فیلم سینمایی 'شكارچی شنبه' به كارگردانی پرویز شیخ طادی به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداختند.
 
این فیلم ساعت 16 روز جمعه نیز از این شبكه بازپخش می شود.
 
- 30 دقیقه بامداد جمعه فیلم تلویزیونی 'تولدی دیگر' به كارگردانی و تهیه كنندگی عباس رافعی پخش می شود كه به جنگ 33 روزه لبنان اختصاص دارد؛ طلال جردی، دارین حمزه و مونا كریم در این فیلم تلویزیونی بازی كرده اند.
 
** شبكه دو
 
- فیلم تلویزیونی 'قناری' به كارگردانی و تهیه كنندگی سپهر محمدی و با بازی عزت الله رمضانی، پرویز پورحسینی و مجید مشیری ساعت 16 و10 دقیقه روز پنجشنبه پخش می شود .
 
- فیلم تلویزیونی 'بیگانگان' به كارگردانی عباس رافعی و تهیه كنندگی منصور سهراب پور نیز روز جمعه ساعت 16 و 10 دقیقه پخش می شود.
 
داستان این تله فیلم با بازی قصی خولی، مكسیم خلیل، محمد حداقی و لیلیا الاطرش درباره خاطرات یك فلسطینی مبارز از زمان اشغال كشورش توسط یهودیان صهیونیست است.
 
** شبكه سه
 
- فیلم سینمایی 'هیام' روز پنجشنبه ساعت 11 و 30 دقیقه از شبكه سه سیما پخش می شود.
 
جهاد سعد، ریم علی و سامر عمران در این فیلم به كارگردانی محمد درمنش و تهیه كنندگی مهدی همایون فر بازی كرده اند كه محصول سال 1382 فلسطین است.
 
- فیلم تلویزیونی 'وفا' ساعت 9 روز جمعه از شبكه سه پخش می شود؛ فرهاد اصلانی، الیزابت امینی، رضا ایرانمنش و بازیگران لبنانی عدی رعد، حسن عدنان، گیریتا غون و آنجو حمید در این تله فیلم به كارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه كنندگی منصور سهراب‌پور بازی كرده اند.
 
** شبكه چهار
 
- فیلم سینمایی 'یخ 2' به كارگردانی نیك كوپوس، ساعت 16 روز پنجشنبه بازپخش می شود.
 
این فیلم محصول سال 2011 كشورهای انگلستان و نیوزیلند است.
 
- فیلم تلویزیونی 'نامه های خیس' به كارگردانی مرجان اشرافی زاده و تهیه كنندگی ناهید دل آگاه ساعت 20 و 30 دقیقه روز جمعه پخش می شود.
 
جواد عزتی و معصومه قاسمی پور در این فیلم سینمایی بازی كرده اند.
 
** شبكه تهران
 
- فیلم سینمایی 'سینه سرخ' پنجشنبه ساعت 13 و 30 در برنامه تماشاخانه از شبكه تهران پخش می شود.
 
فیلم سینمایی 'سینه سرخ' به كارگردانی میشل خلیفی، محصول مشترك كشورهای انگلیس، بلژیك، اسپانیا و فلسطین در سال 1995 ساخته شده است.
 
- فیلم سینمایی 'بازگشت به حیفا' به كارگردانی باسل خطیب و تهیه كنندگی قاسم حول، محصول سال 2005 كشور سوریه روز جمعه ساعت 13 و 30 دقیقه پخش می شود.
 
این فیلم با مضمون اشغال فلسطین ساخته شده است و سامر المصری، تولین البكری و ماحر طبیبی در آن ایفای نقش كرده اند.
 
** شبكه شما
 
- فیلم تلویزیونی 'دیدار' ساعت 22 و 30 دقیقه روز پنجشنبه پخش می شود.
 
- فیلم تلویزیونی 'برگی برای زیتون' به كارگردانی وحید درخشش فر و تهیه كنندگی سعید عدالت خواه نیز ساعت 13 و 30 دقیقه روز جمعه پخش خواهد شد.
 
** شبكه قرآن و معارف سیما
 
- فیلم تلویزیونی 'سرزمین مادری' به كارگردانی و تهیه كنندگی كامبیز كاشفی ساعت 15 روز جمعه پخش می شود. مجید مظفری، هما روستا و گلاره عباسی در این فیلم ایفای نقش كرده اند.
 
** شبكه نمایش
 
- فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن 'بوی پیراهن یوسف'، 'دور دنیا در هشتاد روز'، 'بازمانده'، 'بعد از زلزله'، 'فانوس سبز' و 'لئون' روز پنجشنبه از شبكه نمایش پخش می شود.
 
- فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن 'آوای وحش'، 'دور دنیا در هشتاد روز'، 'ارتفاع 45/6'، 'خدایا بزرگی تو'، 'نردبان خشم' و 'شكارچی شنبه' نیز روز جمعه پخش خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *