شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

قیمت روز انواع گوشی تلفن همراه

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 239604
فروشندگان گوشی‌هاي چندسيم‌كارته معتقدند که گوشی‌هاي چینی چهار سيم‌كارته موجود در بازار با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان روبه‌رو نشده است.
به گزارش جهان به نقل از دنیای اقتصاد، یکی از فعالان بازار در این باره مي‌گوید: خرابی زود گوشی‌هاي چهار سيم‌كارته از جمله دلایلی است که باعث شده تا این گوشی‌ها با استقبال بالایی از سوی مشتریان روبه‌رو نباشند.
وی افزود: این گوشی‌ها که دارای برند و نام معتبری نیستند با قیمت ارزان از گوشی‌هاي دو سيم‌كارته صاحب برند در بازار عرضه مي‌شوند. این فعال بازار تصریح کرد: در شرایط حاضر بیشتر مشتریان به خرید گوشی‌هاي دوسيم‌كارته برندهایی همچون نوکیا و سامسونگ روی آورده اند و تمايلی به خرید چندسيم‌كارته‌هاي چینی نشان نمی دهند.
در همین حال یکی دیگر از منابع بازاری معتقد است که گوشی‌هاي چند سيم‌كارته چینی موجود دربازار دارای پایه ثابت قیمتی نیستند و قیمت آنها به سلیقه فروشندگان تعیین مي‌شوند. وی افزود: هم اکنون قیمت گوشی‌هاي سه و چهار سيم‌كارته موجود در بازار به 100 تا 250 هزار تومان مي‌رسد و تاکنون نیز با اقبال خوبی از سوی مشتریان روبه‌رو نشده‌اند. این فعال بازار تصریح کرد: گوشی‌هاي چینی چندسيم‌كارته موجود در بازار فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و از این رو در صورت خرابی تعمیر آنها با هزینه‌هاي بالایی صورت مي‌گیرد که این موضوع نیز به بی‌اقبالي این گوشی‌ها دامن زده است.
همچنین به اعتقاد برخی از منابع بازاری، میزان مراجعه کنندگان به بازار تلفن همراه نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. با به پایان رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) میزان مراجعه کنندگان برای خرید گوشی‌هاي موبایل افزایش یافته است.
یکی از فروشندگان گوشی‌هاي موبایل معتقد است که نسبت به یک هفته گذشته میزان تقاضا برای انواع گوشی‌هاي ارزان قیمت زیر200 هزار تومان افزایش چشمگیری یافته است. وی افزود: در شرایط فعلی که دلار و درهم ثبات ندارد بازار گوشی‌هاي گران‌قیمت با کاهش تقاضا روزهای سردی را سپری مي‌کند.
محمد کیوانمهر تصریح کرد: هرساله با شروع ماه مبارک رمضان و پرداختن مردم به فرایض دینی میزان تقاضا برای انواع کالاهای ارتباطی کاهش مي‌یابد که این موضوع بعد از به پایان رسیدن ایام شب قدر با افزایش تقاضا روبه‌رو مي‌شود. این فعال بازار معتقد است که با شرایط فعلی اقتصادی بیشتر مشتریان گوشی‌هاي موبایل به خرید گوشی‌هاي ارزان قیمت روی مي‌آورند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
متاسفانه درکشورما ایران گروه فروشنده قدرتمند هستند که خرید انواع گوشی وتبلت و قطعات کامپیوتر را دراختیار دارند که ارزان می خرند واولین واردکننده هستند وآن کالاها برای دریافت سود غیرمنطقی و غیرمنصفانه باقیمت 3 یا 6برابر درایران می فروشند ودر نهایت دیگر فروشنده بدنام می شود خریدار آن رابسیار ............بسیارگران می خرد